שרות 24/7

שרות 24/7 

חידוש דלת כניסה

לשתף זה לאהוב ❤

לדלת הכניסה של הבית שלנו יש שני תפקידים חשובים: התפקיד הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן אבטחת הבית ושמירה על הביטחון האישי שלנו ושל בני ביתנו וכמובן שמירה על הרכוש והחפצים שנמצאים בבית מפני גניבות. התפקיד השני אמנם פחות חשוב אך עדיין יש לו חשיבות והוא נראות הדלת – זכרו שהדלת זה הדבר הראשון שרואה כל מי שנכנס לבית והיא בהחלט משפיעה על הרושם הראשוני ועל התחושה שלנו. כאשר אנחנו מעוניינים לבצע חידוש דלת כניסה עלינו לחשוב על שני תפקידים אלו.

להצעת מחיר ולייעוץ לחידוש הדלת לבית או לעסק השאירו פרטים עכשיו!

מתי כדאי להחליף טפט ומתי כדאי להחליף דלת?

ראשית כל יש לדעת כי ציפוי דלתות פנים או חוץ והחלפת טפט זה הרבה יותר זול מהחלפת דלת ולא קשה להבין מדוע. כאשר אנחנו מחליפים טפט לדלת אנחנו מחדשים את המראה שלה באופן ניכר ולמעשה היא תיראה כאילו התקנו דלת חדשה בזה הרגע. לכן במידה והדלת שלכם מתפקדת כמו שצריך ואין בה רקיבות או דברים מעין אלו ניתן להסתפק בהחלפת טפט בלבד.

לעומת זאת במידה והדלת התיישנה מאוד יתכן ונהיה חייבים להחליף דלת שכן לא יהיה ניתן להדביק עליה טפט חדש, או שנצליח להחליף טפט אבל תוך זמן קצר נצטרך להתקין ממילא דלת וחבל על התשלום הכפול.

האם כדאי להחליף על הדרך צילינדר?

באופן כללי כל כמה שנים מומלץ להחליף צילינדר שכן תמיד יוצאים דגמים חדשים ומשוכללים יותר שמקשים על פריצה לבית. מכיוון שכך, אם כבר מנעולן מבקר אצלכם כדי להחליף את הטפט כדאי כבר לנצל את הביקור שלו על מנת להחליף צילינדר. זה יחסוך לכם כסף, שכן אמנם תצטרכו להוסיף סכום כלשהו כדי לשלם גם על צילינדר חדש, אך הוא יצטרך להגיע רק פעם אחת לבית שלכם וייחסך מכן מחיר של ביקור נוסף. במידה ואתם מעוניינים בכך חשוב ליידע את המנעולן על מנת שיידע להביא איתו צילינדר מתאים.

חידוש דלת כניסה מעץ – מה חשוב לקחת בחשבון?

מחדשים את הדלת שלכם? כדאי לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

התאמת הדלת לצרכים שלכם:

לא לכל הדלתות יש את אותו הצורך ואותה המטרה. למשל, דלת פנימית בבית לא חייבת להיות מאובטחת באותה מידה כמו דלת הכניסה הראשית ובנוסף היא גם לא צריכה להיראות כמוה. דלת של משרד שונה מדלת כניסה של בית ונרצה עיצוב אחר בשבילה.

תחזוקת דלתות מעץ:

במידה ואתם בוחרים לעשות חידוש דלת כניסה מעץ כדאי לקחת בחשבון שדלתות עץ דורשות תחזוקה מסוימת, כגון שימוש בחומרים שנועדו לשמר דלתות מעץ זול או דלתות מעץ מלא.

פתיחה נוחה:

תחשבו על כל הפעמים שיצא לכם לפתוח ולסגור את הדלת, וכמה פתיחה נוחה יכולה לעשות את ההבדל. אם אתם קונים דלת במחיר גבוה ולאחר מכן מגלים שהפתיחה שלה לא נוחה זה בהחלט עלול לעורר עוגמת נפש.

גדלים ומידות:

גדלים ומידות הם דבר שחשוב לבדוק בין אם אתם מחליפים את הדלת לחלוטין ובין אם אתם רק מדביקים טפט חדש. כאשר מחליפים דלת חשוב למדוד את הגודל של פתח הכניסה של הדלת, וכאשר מחליפים טפט יש למדוד את הדלת כדי לוודא שהטפט יספיק לכסות את כולה.

בועות:

לאחר הדבקת טפט לא אמורות להיות בועות ואם יש בועות סימן שההדבקה לא היתה טובה.

מנעולן

חדשו את דלת הכניסה שלכם עם סופר מנעולן

סופר מנעולן מספקת שירותי מנעולנות מקיפים, כולל החלפת ידיות, צילינדר וכן טפט לדלת. החברה פעולת 24/7 כך שגם אם אתם זקוקים לשירות חירום, מנעולן מוסמך יגיע אליכם ויעשה את העבודה במסירות ומקצועיות.

מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.