שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת כולל התקנה

לשתף זה לאהוב ❤

לאחרונה שמענו על לא מעט אנשים שרוצים לחדש את הדלת שלהם שכבר איבדה מזמן את החן שלה אך הם בוחרים שלא לעשות זאת. מדובר בדלת עם צבע דהוי, עם חומר שהתקלף עם השנים ומה לא. 

אותם אנשים בוחרים להשאיר את הדלת כפי שהיא ולא לקנות חדשה בעיקר מסיבות כלכליות. אלו אנשים שלא שמעו על האפשרות של הזמנת טפט לדלת כולל התקנה. אם גם אתם לא שמעתם על האפשרות הזו או ששמעתם ואתם רוצים לדעת בדיוק במה מדובר, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם את כל המידע החיוני בנושא.

מה זה אומר הדבקה של טפט לדלת כולל התקנה?

כדי להסביר מה זה אומר הדבקה של טפט על דלת כולל התקנה, צריך להסביר אודות השלבים שנוגעים לדבר. להלן פירוט מקוצר אודותיהם:

1. כמה מילים על הטפט

הטפט הוא בעצם חומר עמיד. בצד אחד שלו יש עיצוב מסוים לבחירתכם ובצד השני יש דבק. אתם יכולים לבחור את הטפט שמתאים לכם מבחינה עיצובית ולאחר מכן להמשיך בהליך.

2. יצירת קשר עם בעל מקצוע

לאחר שבחרתם את הטפט לדלת, אתם צריכים ליצור קשר עם בעל מקצוע שיבצע את ההתקנה. פנייה לבעל מקצוע תאפשר לכם ליהנות מהיתרון המרכזי: אתם לא תסבלו מכאבי ראש, מכיוון שמדובר בהליך שדורש ידע, סבלנות ומוטוריקה עדינה ואם אין לכם את זה, אתם צפויים לקבל דלת עקומה ומלאת בועות אוויר.

להצעת מחיר ולייעוץ להדבקת טפט לדלת השאירו פרטים עכשיו!

על אילו דלתות ניתן להתקין טפט?

ניתן להדביק טפט על כל דלת, למשל:

  • דלת כניסה לבית
  • דלת של ארון
  • דלת פנימית של אחד מהחדרים בבית (חדר ילדים, חדר שינה, חדר שירותים) ועוד

אם אתם מעוניינים להדביק טפט על דלת שיש בה בליטות או חריטות ואינכם בטוחים שניתן להדביק עליה טפט, כדאי להתייעץ מראש עם בעל המקצוע שיוכל להגיע עם טפט לדלת כולל התקנה.

איך בוחרים טפט לדלת?

כדי לבחור טפט לדלת אתם צריכים קודם כל להסתכל על העיצוב שמסביב לדלת. אם האזור שקרוב לדלת מעוצב למשל בגוונים חמים, אתם צריכים לשלב את הטפט בהתאם לגוונים הללו. 

שימו לב, בחירת טפט לדלת כולל התקנה לא תמיד כוללת ייעוץ עיצובי, כך שאם אתם מתלבטים אם לבחור בעיצוב מסוים, כדאי שקודם כל תפנו לחבר, מכר או בעל מקצוע שמבין בעיצוב ותתייעצו אתו לגבי הטפט המתאים מבחינת העיצוב.

4 טיפים לבחירת טפט לדלתות הבית

  • קחו בחשבון את סגנון העיצוב של הבית. אם אתם מחפשים טפט שיהיה תואם לעיצוב הקיים של הבית, בחרו טפט עם צבעים וטקסטורות דומים. אם אתם רוצים ליצור מראה חדשני ומעניין, תוכלו לבחור טפט עם צבעים עזים או דוגמאות מיוחדות.
  • התאימו את הטפט לגודל הדלת. אם הדלת קטנה, בחרו טפט עם דוגמה או מוטיב קטן. אם הדלת גדולה, תוכלו לבחור טפט עם דוגמה גדולה יותר.
  • קחו בחשבון את עמידות הטפט. אם אתם מחפשים טפט שיחזיק מעמד לאורך זמן, בחרו טפט עמיד בפני שחיקה ובלאי. טפטים נייר רגילים הם פחות עמידים, בעוד שטפטים נייר חזקים יותר או טפטים מבד או פלסטיק הם עמידים יותר.
  • חשבו על התקציב שלכם. טפטים מגיעים במגוון רחב של מחירים. אם אתם בעלי תקציב מוגבל, תוכלו למצוא טפטים איכותיים במחירים סבירים.

איזה עיצובים של טפטים יש לדלתות?

יש מגוון רחב של עיצובים לטפטים שניתן להדביק על דלתות, להלן כמה מהם:

מדובר בטפטים עם הדפסים. בקטגוריה זו תוכלו למצוא בננות, תותים, דובונים, כוכבים וכו'

מדובר בהדפסים שנראים כמו עץ אמתי. בקטגוריה זו תוכלו למצוא טפטים דמויי עץ אלון, דובדבן וכו'

אם אתם מעדיפים טפט רגוע, כזה שמגיע בצבע אחיד, אתם יכולים לבחור את הצבע המתאים לכם מתוך קשת צבעים רחבה שתוצג בפניכם מראש.

שימו לב, אם אתם ניצבים בפני בחירה של טפט לדלת כולל התקנה, אתם צריכים לחשוב מראש איך הטפט ייראה על הדלת. במקרים מסוימים ניתן לעשות הדמיה ולראות איך הדלת שלכם תיראה לאחר ההתקנה.

לסיכום - מי החברה שיכולה להתקין את הטפט?

תוהים איזו חברה עוסקת בהתקנת טפטים? כשאתם בוחרים לבצע הליך של הזמנת טפט לדלת כולל התקנה, אתם יכולים לפנות אל סופר מנעולן, החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום. כך תוכלו לדעת שהדלת שלכם בידיים טובות.

מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.