שרות 24/7

שרות 24/7 

שכפול מפתח לרכב

לשתף זה לאהוב ❤
שכפול מפתחות לרכב

רובנו לוקחים את המפתחות לרכב כמובן מאליו. אבל רק כאשר הם הולכים לאיבוד או נשברים, אנו מבינים באמת עד כמה הם חשובים. סופר מנעולן מסבירים לכם כל מה שצריך לדעת על שכפול מפתחות לרכב: איך מבצעים את זה ולמה זה כדאי, מה זה בדיוק שכפול שלט לרכב, מהו מפתח חכם והאם אפשר לשכפל אותו ועוד מגוון טיפים שימושיים ומועילים.

להצעת מחיר לשכפול מפתח לרכב השאירו פרטים עכשיו!

למה כדאי לשכפל מפתח לרכב

תמיד חשוב שיהיה גיבוי למפתחות, מקרים רבים בהם לקוחות רכשו רכב עם מפתח אחד והמפתח אבד או נשבר. עלויות שחזור מפתחות לאחר שאבדו כל המפתחות יכול לעלות פי שתיים – שלוש ממקרה של שכפול, ולכן חשוב שתמיד יהיו מפתחות ספייר.

ולכן לא כדאי להמתין עם שכפול המפתח למצבי קיצון כמו פריצה או גניבה או אובדן המפתח. תמיד טוב שיש בבית, במקום בטוח, מפתח נוסף לכל מקרה שלא יהיה. שכפול מפתח נוסף יהיה נחוץ גם כאשר אחד הילדים הבוגרים קיבל סוף סוף רישיון נהיגה ובכל מקרה שבו משתמש ברכב יותר מאדם אחד. בקיצור, כשיש מפתח נוסף במקום בטוח, תמיד תהיה לכם אפשרות להתניע את הרכב לנסוע.

איך מתבצע שכפול מפתח לרכב

האופן שבו מבצעים שכפול מפתחות לרכב תלוי בסוג המפתח. מפתחות מסוימים משכפלים בטכניקה של חריטה. במפתחות משוכללים יותר, עם אימובילייזר כאמצעי הגנה, השכפול מתבצע בדרך יותר מורכבת והמנעולן יבצע פעולה של קידוד. הדבר החשוב ביותר ברגע שמבצעים את השכפול הוא שהעבודה תהיה מדויקת, ללא שום סטיות או תקלות. הקפידו על כך שהמנעולן שמבצע את העבודה עוברכם מתמצא בסוג השכפול המתאים לכם והוא מומחה בחריטות ובקידודים הנחוצים. לגבי שכפול של מפתח מסוג מיוחד, מפתח חכם, נסביר בעוד כמה שורות. 

לסופר מנעולן את כל הציוד המקצועי ואמין (כולל מכונת שכפול מפתחות) בניידת השרות, והשרות מתבצע בבית הלקוח / עסק.

שכפול שלט לרכב

כל יצרני הרכב המובילים מספקים עם הרכב לא רק מפתח שבאמצעותו מסובבים את הסוויץ' ומתניעים את המכונית. מקובל כיום לשלב במפתח גם מנגנון שהוא בעצם שלט משוכלל. השלט משמש לנעילת ופתיחת הדלתות ולכן, מקובל בשכפול של מפתח מסוג זה לכלול גם את שכפול השלט. את המנגנון המשוכלל שבפנים לא משכפלים באמצעות מחרטה. מבצעים פעולה של העתקה וקידוד. כלומר, אפשר לומר שלוקחים שלט מוכן מראש ומקודדים אותו בהתאמה מלאה לשלט הקיים.
כיום השלטים חכמים ומתקדמים יותר, וכוללים פונקציות מגוונות. שכפול השלט מתבצע ע״י חיבור מחשב לשקע OBD ברכב, והקידוד וההתאמה מתבצעת דרך המחשב.

שכפול מפתח חכם לרכב

שכפול שלט חכם לרכב מאזדה

רכבים מודרניים מצוידים במרכיבים חכמים בהתנעה, באביזרי הבטיחות והשליטה, במערכת הדלק. באופן טבעי, משתלב גם המפתח החכם שמשפר ומייעל את חוויית הנהיגה. מדובר במפתח שמבצע את ההתנעה בצורה שונה, לא דרך הסוויץ' אלא באמצעות לחצן שמזהה את המפתח ממרחק מסוים. שכפול מפתח חכם נחשב לתהליך מתוחכם, שמשתלב עם מחשב הרכב. נדרשת מערכת ממוחשבת שתפקח על השכפול.

שכפול מפתח ברזל (גלם) לרכב

שכפול של מפתח ברזל עשוי להידרש כאשר מצוי בידיכם מפתח לרכב מהסוג הוותיק או כאשר המפתח החכם מגיע לצד מפתח ברזל שמתאים למנעול דלת הרכב, למקרה הצורך. שכפול של מפתח מברזל מבוצע יחסית מהר, באמצעות כלים מכניים ומכשירים כדוגמת מחרטה. 

אז איך זה מבוצע בתכלס? 

בניידת השרות של סופר מנעולן יש מכונת שכפול מקצועית, מדוייקת והמקצועית בשוק. בעזרת אפליקציה יעודית, בוחרים את דגם הרכב, מניחים את המפתח של הלקוח במכונה והיא קוראת את קוד החיתוך של המפתח . לאחר מכן מניחים את הגלם במכונה ומפעילים את החיתוך של המפתח.

6 טיפים שימושיים לשמירה על מפתחות הרכב

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב

  • שכפול מפתח לרכב ₪200 עד ₪400
  • שכפול שלט לרכב ₪350 עד ₪1500
  • שכפול שלט חכם לרכב ₪500 עד ₪2500

הנה כמה מהחידושים הכי עדכניים בתחום שכפול מפתח לרכב:

  • שימוש ב-RFID ו-NFC: טכנולוגיות אלו מאפשרות לשחזר מפתחות לרכב ללא צורך במפתח פיזי. המפתחות מכילים שבב אלקטרוני המכיל את המידע הדרוש לזיהוי הרכב והפעלתו.
  • שימוש במחשבים ניידים: מנעולנים רבים משתמשים כיום במחשבים ניידים מתקדמים כדי לשחזר מפתחות. המחשבים הללו כוללים תוכנות מיוחדות המאפשרות לשחזר מפתחות לכל סוגי הרכבים, כולל רכבים מודרניים עם מערכות אימובילייזר מתקדמות.
  • שימוש בשירותי שחזור מפתחות מרחוק: ישנן חברות המספקות שירותי שחזור מפתחות מרחוק. שירותים אלו מאפשרים ללקוחות לשלוח את המפתחות שלהם לחברה, והחברה תשחזר להם מפתח חדש באמצעות הדואר.

להלן כמה מקורות סמכותיים המפרטים על החידושים הללו:

  • המכון האמריקאי למנעולים ומערכות אבטחה (ASSA ABLOY)
  • הארגון הבינלאומי למנעולים ומפתחות (ILCO)
  • מגזין "מנעולנים ומערכות אבטחה"

 

חשוב לציין כי החידושים הללו עדיין נמצאים בפיתוח, ואינם זמינים בכל מקום. עם זאת, הם צפויים להפוך נפוצים יותר בשנים הקרובות.

 

שאלות נפוצות בנושא שכפול מפתחות

להתקשר למנעולן לבדוק מה הסיבה שהשלט הפסיק לעבוד, יתכן מאוד ופעולה פשוטה של החלפת סוללה יכולה לפתור את הבעיה.

השכפול מתבצע עם שלטים אוניברסליים שמותאמים ומקודדים לרכב הלקוח, אך ישנם דגמים שניתן לשכפל רק לשלט מקורי.
כך גם עלות השכפול משתנה בהתאם לסוג השלט (מקורי / אוניברסלי).

ניידת השרות של סופר מנעולן תגיע בהקדם, עם הציוד המתאים והמקצועי ונשחזר מפתח ושלט לרכב, ומשך זמן העבודה כשעה עד שעתיים.
בסיום השכפול תוכלו לנסוע לדרככם.

הפריצה לרכב מתבצעת תוך דקות ספורות עד לחצי שעה (בתלות בדגם הרכב).
הפריצה מבצעת בכלים מקצועיים ויעודיים כך שלא נגרם שום נזק לרכב.
 
 
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות של שכפול מפתחות ללקוחות מרוצים של סופר מנעולן
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.

שכפול מפתחות לרכב
להצעת מחיר לשכפול מפתח לרכב השאירו פרטים: