שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת ארון

לשתף זה לאהוב ❤

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מבינים שהגיע הזמן לעשות משהו עם הארון. מדובר במקרים שבהם הדלת כבר מאבדת את הצבע הטבעי שלה, כשהחלק החיצוני מתקלף ומאבד מהחן שלו. במקרים מסוימים, מדובר בארונות יקרים ללבנו שאנחנו לא רוצים להיפטר מהם כל כך בקלות. כדי לשמור על הארון קרוב אליכם ולשנות את המראה שלו מקצה אחד לאחר, אתם צריכים לבחור באפשרות של הדבקת טפט לדלת ארון. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות הליך זה.

מתי כדאי להדביק טפט על דלת הארון?

ישנם כל מיני מצבים שבהם כדאי להדביק טפט על ארון הדלת, להלן כמה מהם:

1. כאשר דלת הארון מאבדת את צבעה

לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו ניצבים אל מול ארון ישן, כזה שהדלתות שלו כבר מתקלפות, הצבע שלו כבר לא כמו שהיה. במצב שכזה, אפשר לשייף את החלק החיצוני של הדלת ולצבוע אותה, אך מדובר בהליך מסורבל שעשוי לקחת לכם זמן רב (ולא תמיד מתאים לכל אחד). לכן, כדאי להדביק טפט לדלת ארון במצב כזה וליהנות מארון בעל מראה חדש ומעוצב.

2. כאשר מדובר בארון קיר מובנה

במקרים שבהם מדובר בארון קיר מובנה, זו התעסקות די רצינית לפרק את הארון ולקנות ארון גדול וחדש שיוצב במקומו. במצב שכזה, כדאי לבחור בהדבקה של טפט לדלת הארון, מכיוון שמדובר באפשרות שמשנה את מראה הארון ממיושן למעוצב ברגע ללא מאמץ.

להצעת מחיר ולייעוץ לטפט לדלת כניסה השאירו פרטים עכשיו!

איזה עיצובים של טפטים קיימים?

אם חלמתם על טפט מסוים מאוד לדלת הארון שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא קיים (וברוב המקרים, אם הוא קיים אבל לא הוא לא נראה בדיוק כמו החלום שלכם, אתם תמיד יכולים לעצב את הטפט שלכם באופן אישי). להלן כמה סוגי טפטים לדלת ארון שתוכלו למצוא בחנויות הטפטים השונות:

טפט בעיצוב עץ

אם אתם מעדיפים להשאיר את הארון שלכם במראה של עץ טבעי, אתם יכולים לבחור בטפט שמודפס עליו צבע עץ. קיימים טפטים דמויי עץ, בין היתר מהסוגים הבאים:

טפט בעיצוב דמויות לילדים

אם אתם מחפשים טפטים בעיצובים שונים לילדים, כדאי שתדעו שתוכלו למצוא טפטים בעיצובים מגוונים, למשל:

למה כדאי לבחור בהדבקה של טפט לדלת ארון?

יש מגוון רחב של סיבות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים לבחור בהדבקה של טפט לדלת הארון שלכם, להלן כמה מהבולטות שבהן:

1. חיסכון כלכלי

אתם לא צריכים לקנות ארון חדש, אלא רק לקנות טפט שמתאים לגודל הארון. מדובר בחיסכון של כמה אלפי שקלים.

2. מראה ייחודי

אתם יכולים לבחור את המראה שתמיד חלמתם עליו. אם למשל תמיד רציתם ארון עם פסים אבל לא מצאתם בחנויות, אתם יכולים לשנות את המראה הקיים של הארון שלכם לכזה עם פסים (או עם כל עיצוב אחר שתרצו כמובן)

לסיכום - האם יש בעל מקצוע שיכול להדביק עבורכם את הטפט?

בהחלט, אתם יכולים להיות רגועים, יש בעל מקצוע שיוכל לעשות זאת עבורכם. אם יש לכם שתי ידיים שמאליות (וגם אם לא), אתם לא צריכים לנסות לעשות זאת בעצמכם. אתם יכולים לפנות אל סופר מנעולן ולקבל שירות הדבקה מקצועי של טפט לדלת ארון. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים הדבקה איכותית, אחידה וללא בועות.

מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.