שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת כניסה מחיר

לשתף זה לאהוב ❤
טפט כהה קלאסי

טפט לדלת כניסה הוא פריט שלשימוש בו ישנו ממד דקורטיבי, וזאת לצד ממד פרקטי של שמירה על גוף הדלת עצמו מפני שריטות, חלודה ופגעי מזג האוויר. עם השנים מאבד הטפט את מראהו החדיש, מה שמצריך את החלפתו בטפט חדש. לרכישת טפט לדלת כניסה מחיר המושפע מאיכותו של הטפט, החומר ממנו הוא עשוי ומידת המורכבות של ההדפס שלו.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

סוגי טפטים

ישנם סוגים שונים של טפטים לדלת, כאשר לכל טפט טקסטורה שונה, צבע שונה ומראה אחר אותו הטפט מבקש לדמות. ישנם טפטים בעלי מראה דמוי עץ אשר מהווים את הטפטים הנפוצים ביותר בעולם דלתות הכניסה, ולצידם טפטים בעלי מראה מתכתי אחיד, מראה חלק, או מראה תלת ממדי.

משכך, באפשרות בעלי הדלת החפצים בהחלפת טפט דלת הכניסה להחליף את הטפט על ידי טפט חדש בעל מראה זהה אשר ישמר את חזות הכניסה לבית, או לחילופין לבצע שינוי במראה דלת הכניסה על ידי הדבקת טפט בעל צבע אחר או בעל טקסטורה שונה.

מחיר טפט לדלת פלדה

דלתות הכניסה הנפוצות ביותר בבתים במדינת ישראל הן דלתות פלדה. לדלתות אלו טפטים ייעודיים אשר תפקידם להיצמד לגוף הדלת ולשמור עליה מפני מפגעים שיגרמו לה להחליד או להתבלות. לרכישת טפט לדלת כניסה מחיר הנגזר מגודל הדלת, היות שישנם מספר גדלים סטנדרטיים לדלת פלדה, ולאיכות החומר ממנו עשוי החלק החיצוני של מדבקת הטפט.

מחיר טפט לדלת עץ

ניתן בקלות ובמהירות לשוות לדלתות כניסה מעץ את המראה של דלת פלדה איכותית, וזאת על ידי הדבקת טפט בעל מראה האופייני לדלתות פלדה. בעלי דלתות רבים חוסכים את העלות של החלפת דלת עץ בדלת פלדה, תוך ניצול העובדה כי לרכישת טפט לדלת כניסה מחיר שהוא זול באופן משמעותי ממחיר ההחלפה של הדלת עצמה.

טפט בעל מראה תלת ממדי

אחד החידושים המרעננים בתחום הטפטים לדלתות הכניסה הוא טפט בעל מראה תלת ממדי. ניתן למצוא כיום טפטים תלת ממדיים איכותיים במיוחד המדמים את המראה של דלת המכילה חלון זכוכית ופרזול יוקרתי. העובדה כי לרכישת טפט לדלת כניסה מחיר שונה מדלת תלת ממדית אמיתית, הופכת את הטפט מסוג זה לאטרקטיבי במיוחד.

טפט לדלת – המראה המטופח מתחיל בכניסה

ניתן כיום להחליף את טפט דלת הכניסה בצורה פשוטה על ידי בחירה באחד מתוך שלל הטפטים המוצעים למכירה. ניתן לבחור את הטקסטורה והצבע, ומוטב להסתייע בשירותיו של איש מקצוע על מנת שהדבקת הטפט תיעשה בצורה מקצועית ואחידה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.