שרות 24/7

שרות 24/7 

החלפת טפט לדלת כניסה

לשתף זה לאהוב ❤
טפט חום

המראה של מרבית דלתות הכניסה בישראל, בעיקר כאשר מדובר בדלתות פלדה עם מנגנוני נעילה מתקדמים, נובע מהטפט שמודבק אליה בצורה הדוקה ומקצועית. ישנם טפטים בצבעים אחידים כגון לבן או חום, וישנם טפטים בעלי מראה דמוי עץ מלא. עם השנים, נשחק מראה הטפט עקב בלאי, שריטות והתקלפות של הטפט עצמו. הפתרון לכך הוא החלפת טפט לדלת כניסה על ידי גורם מיומן.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מהו טפט לדלת כניסה

טפט לדלת כניסה הוא למעשה מדבקה בעלת טקסטורה ייחודית, כאשר טקסטורה זו הינה אופיינית במיוחד לדלתות כניסה. מדבקת הטפט היא מדבקה בעלת תחושה מחוספסת, והיא לרוב מיוצרת בגוונים ובמראה של עץ טבעי. מדבקות אלו מיוצרות במגוון גוונים הנעים בין חום בהיר לחום כהה.

מרבית הדלתות הן בעלי טפט בעל מראה עץ משני צדי הדלת, אולם בחלק מהבתים מודבק הטפט באופן שונה על חלקה הפנימי של הדלת, כך שהחלק החיצוני של הדלת הוא בעל מראה העץ ואילו החלק הפנימי הוא בצבע לבן, על מנת שהדלת תשתלב עם צבעו של הקיר הפנימי של הבית.

סוגי טפטים לדלת כניסה

ישנם מספר סוגים של טפטים לדלת, כאשר הבסיסיים שבהם הם כאמור הטפטים בעלי מראה העץ. כמו כן, ניתן להדביק על הדלת טפט בעל גוון כהה ובעל מגע מתכתי אשר משווה לדלת מראה יוקרתי. ישנם טפטים אשר מדמים דלת כניסה המכילה שילוב של מתכת וזכוכית ומספקים לדלת מראה תלת ממדי.

איך מבוצעת החלפת טפט

החלפת טפט לדלת כניסה מבוצעת בשלושה שלבים. בשלב הראשון, מתקין הטפט מקלף את הטפט הישן בצורה עדינה על מנת שלא לפגום במשטח הבסיס של הדלת. קילוף הטפט נדרש להיות יסודי, על מנת שבעת הדבקת הטפט החדש, לא יופיעו בליטות, בועות אוויר או שקעים. בשלב השני מבוצע ניקוי יסודי של המשטח ולאחריו, בשלב השלישי, מבוצעת הדבקת הטפט על גבי משטח הדלת.

עלויות החלפת טפט

עלות החלפת טפט לדלת כניסה נגזרת מאיכות הטפט ומורכבות הדבקתו. לעיתים החלפת הטפט נובעת מרצון לחדש את מראה הדלת, אף שהטפט הקודם עודנו במצב טוב, ולעיתים מדובר בהחלפה שמקורה בבלאי של הטפט המקורי.

כך או אחרת, החלפת טפט היא לעולם זולה יותר מרכישת דלת חדשה. מסיבה זו, רצוי שלא להזניח את מראה הדלת ולהחליף את הטפט כבר בשלב הראשוני שבו ניכר כי הטפט הישן מתחיל להתקלף. החלפת הטפט נעשית בתוך מספר שעות שלאחריהן צפוי בעל הדירה ליהנות ממראה חדיש של דלת הכניסה לאורך שנים ארוכות.

מראה איכותי לטווח ארוך

החלפת טפט לדלת כניסה מאפשרת לחדש את מראה הדלת ולהעניק לה מראה יוקרתי בזמן קצר ובצורה פשוטה. רצוי כי החלפת הטפט תבוצע על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה, אשר יידע להדביק את הטפט תוך הצמדתו באופן מלא למשטח הדלת, לשם מניעת הופעת בועות אוויר בין המשטח לטפט עצמו.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.