שרות 24/7

שרות 24/7 

החלפת טפט לדלת מה צריך לדעת לפני הביצוע

לשתף זה לאהוב ❤
טפט לכניסה לבית

הדבקת טפט על דלת כניסה מאפשרת לשנות לחלוטין את המראה של הדלת מבלי לקנות דלת חדשה, מה שמהווה יתרון משמעותי.

במידה והדלת שלכם סך הכל מתפקדת כמו שצריך והדבר היחיד שמפריע לכם בה זה איך שהיא נראית, אין סיבה שתוציאו אלפי שקלים על דלת חדשה ללא צורך. אך לפני שתחליפו טפט לדלת מומלץ לדעת מספר דברים חשובים עליהם נעבור במאמר זה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

החלפת טפט לדלת – למה בעצם?

יש לכם 3 סיבות טובות לחשוב על החלפת טפט לדלת:

1. הפתרון הזול ביותר:

אם אתם מעוניינים לשדרג את נראות דלת הכניסה או דלת פנים בבית שלכם אין ספק שהחלפת טפט היא הפתרון הזול ביותר. החלפת דלת יכולה להגיע לאלפי שקלים, וזאת לעומת החלפת טפט שעולה כמה מאות שקלים.

2. הליך קל:

החלפת טפט לדלת היא הליך שניתן לבצע די בקלות ולא מערב פרוצדורות מסובכות ומייקרות. כך למשל, אם בחרתם להחליף דלת יתכן ותידרשו לפרק את המשקוף ולהחליף אותו כדי שיתאים לדלת החדשה. עם החלפת הטפט לדלת לא תצטרכו להתעסק בזה כלל.

3. שמירה על הדלת:

טפט איכותי לא רק משדרג את נראות הדלת אלא גם שומר עליה לאורך זמן.

האם ניתן להחליף טפט לדלת לבד?

אנחנו בטוחים שאתם הנדי-מן מצטיינים, אך גם במצב כזה לא היינו ממליצים לנסות להחליף טפט בעצמכם (אלא אם זה המקצוע שלכם). החלפת טפט לא דורשת רק ידיים טובות אלא ידע של ממש כיצד לעשות זאת ואמצעים נדרשים כגון מכונת שיוף.

אם אין לכם מכונת שיוף וניסיון בהדבקה כנראה שלא יצא לכם כמו שצריך בניסיון הראשון, ואמנם החלפת טפט זולה יותר מהחלפת דלת אבל עדיין חבל על הטפט שאתם עלולים להרוס. שימו לב שאם אתם מדביקים כמו שצריך ויוצאות בועות אין מה לעשות מלבד להסיר ולהדביק טפט חדש – חבל על הזמן והכסף.

כך תבחרו טפט לדלת:

אם כבר בחרתם להחליף טפט לדלת מוטב שתבחרו טפט שיחזיק מעמד במשך שנים רבות. אם אתם מעוניינים להסתפק בטפט פשוט למראה ויש לכם דלת פלדלת, בחרו טפט של רב בריח שנחשב לאיכותי ועמיד. כמו כן, במידה והחלק החיצוני של הדלת חשוף לשמש מומלץ לבחור בצבע בהיר, שמושפע פחות מקרינת השמש.

חשוב מאד לשים לב למידות הדלת שלכם ולבחור טפט בגודל מתאים – זה לא נעים להתחיל להדביק ולגלות שהטפט לא בגודל מספיק. בנוסף, מומלץ לבחור בטפט שעשוי מוינוריט, שהוא חומר חזק ועמיד לאורך זמן.

מהו ההליך להחלפת טפט?

החלפת טפט מתבצעת על ידי מנעולן מקצועי. במסגרת העבודה, יוציא המנעולן את הדלת ממקומה ויפרק ממנה את הידית, הידית והעינית. לאחר מכן הוא יקלף את הטפט הישן וישייף את הדלת עד שהיא תהיה חלקה לחלוטין. לאחר מכן המנעולן ימרח דבק על הטפט ועל הדלת, יחכה כ-30 דקות שהדבק יתייבש ויתחיל בהדבקה.

משך התהליך הוא כשעתיים וחצי לשני צדדים של דלת כניסה סטנדרטית.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.