שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת כניסה כמה עולה וממה מורכב המחיר

לשתף זה לאהוב ❤
חידוש טפט לדלת

דלת הכניסה היא הדבר הראשון שרואה כל מי שנכנס לבית, למשרד או בכל מקום בו היא נמצאת. בבחירת דלת אנחנו לוקחים בחשבון את מידת האבטחה שלה והקושי לפרוץ אותה ולצד זה גם בנראות שלה.

אם הדלת שלכם סך הכל מתפקדת כמו שצריך אבל אתם רוצים לרענן אותה ולייפות אותה ממש אין צורך להחליף דלת: ניתן בקלות ובזול יחסית להחליף טפט. כמה עולה החלפת טפט ומה חשוב לדעת לפני?

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מתי מומלץ להחליף טפט לדלת הכניסה?

באופן כללי נרצה להחליף טפט לדלת כשאנחנו רוצים לרענן או לשנות את נראות הדלת מצד אחד ואין בדלת עצמה בעיות שמצריכות החלפה של הדלת. במידה ואתם מחליפים טפט במסגרת שיפוצים ועבודות בבית, מומלץ לחכות עם ההחלפה לסוף כדי שהטפט לא ייהרס או יתלכלך בטעות בתהליך.

מתי החלפה של הטפט לא תספיק?

במצב בו הדלת הרוסה ללא תקנה או מרקיבה מבפנים כתוצאה מחשיפה משמעותית לשמש סביר שלא תצליחו להדביק את הטפט כמו שצריך ללא בועות ויהיה צורך להחליף דלת. באופן כללי זה מומלץ אם הדלת לא מתפקדת כמו שצריך – לדלת יש תפקיד מסוים, ואם היא לא ממלאת אותו כמו שצריך יש להחליף אותה.

מהו המחיר לטפט לדלת כניסה?

עבור טפט סטנדרטי ללא עיצובים מיוחדים המחיר נע בין 400 ל-550 ש"ח לצד אחד, ובין 800 ל-1,000 ש"ח לשני הצדדים עבור דלת כניסה. מחיר זה מורכב ממחיר הטפט עצמו ומחיר העבודה, השיוף, ההדבקה והחזרת הדלת למקומה.

כמו כן, ניתן לחדש את הפרזול לדלת (ידיות / סגר עליון / עינית).

בדרך כלל החלפה לשני הצדדים תהיה זולה יותר באופן פרופורציונלי מהחלפה של צד אחד בלבד, שכן את רוב העבודה צריך לעשות ממילא גם כשמחליפים רק בצד אחד.

שימו לב שטפטים מיוחדים ולא סטנדרטיים צפויים לעלות יותר.

אצלנו בסופר מנעולן ניתן להינות ממגון רחב של טפטים »

החלפת טפט לדלת כניסה – מי מבצע את זה?

אנחנו ממליצים לשכור בעל מקצוע לטובת העניין גם אם יש לכם ידיים טובות ואתם עושים את כל עבודות הבית בעצמכם. החלפת טפט מצריכה ידע, ניסיון ושימוש במכונת שיוף וכל טעות שתעשו יכולה לעלות לכם בטפט, שכאמור זה לא דבר זול וחבל.

במידה ואתם מעוניינים להחליף לטפט בעיצוב מיוחד מומלץ לפנות לחברת הטפטים שאתם רוכשים ממנה והדבקת הטפט. כאן נציין שחשוב לראות לא רק תמונה של הטפט, אלא כיצד הוא נראה כשהוא מודבק על דלת.

אם אתם מעוניינים בטפט פשוט וסטנדרטי, מנעולן מוסמך יוכל לבצע את הדבקת הטפט.

בועות הן האויב של ההדבקה

שימו לב שבועות הן סימן להדבקה לא טובה. ולא, הן לא עוברות מעצמן כפי שאולי מנעולן חאפר יגיד: אם יש בועות, צריך להסיר את הטפט ולהדביק אחד חדש. וודאו שהמנעולן נותן אחריות מפני בועות בימים הראשונים כך שאם הן צצות הוא יגיע להחליף את הטפט ללא תשלום נוסף.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.