שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת פלדלת

לשתף זה לאהוב ❤

הדלת היא הדבר הראשון שרואה כל מי שנכנס לבית, למשרד או כל מקום בו היא נמצאת. את הדלת אנחנו רואים כל יום כאשר אנחנו יוצאים מהבית וכאשר אנחנו נכנסים אליו, ואומרים שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם – אז וודאי שדלת יפה שאנחנו כל הזמן רואים מסייעת בכך. לפעמים מגיע הזמן בו דלת מתיישנת ואנחנו חושבים להחליף אותה, אך למעשה ניתן במחיר זול הרבה יותר פשוט להחליף טפט לדלת פלדלת והיא תיראה כמו חדשה במחיר זול הרבה יותר.

להצעת מחיר ולייעוץ לטפט לדלת פלדלת השאירו פרטים עכשיו!

מתי כדאי להחליף טפט לדלת פלדלת?

ישנם מקרים רבים בהם מומלץ להחליף טפט לדלת פלדלת:

מתי כדאי להחליף את הדלת כולה?

ישנם מקרים בהם יהיה מומלץ להחליף את כל הדלת ולא רק את הטפט. למשל, דלתות מאוד ישנות שכבר התחילו להירקב יתכן ועדיף כבר להחליף את הדלת כולה שכן נצטרך לעשות זאת ממילא באיזשהו שלב וחבל לשלם פעמיים גם על החלפת טפט וגם על החלפת דלת.

מי בעל המקצוע שמחליף טפט לדלתות פלדלת?

ישנם מנעולנים שעוסקים בהחלפת טפט לדלת. היתרון במנעולן זה שהוא יכול לספק לכם סל שירותים מלא במידה ואתם צריכים – החלפת טפט, החלפת צילינדר, החלפת מנעול וכיוצא בזה. בנוסף, מנעולן גם יספק לכם את הטפט עצמו וגם ידביק לכם אותו לדלת. יש לציין כי לא כל מנעולן מתמחה בהחלפת טפטים וחשוב לוודא זאת מראש איתו.

בנוסף, מומלץ לבקש לראות תמונות של דלתות אמיתיות עליהן הודבקו טפטים על ידי המנעולן ולא להסתפק בתמונות קטלוג, שכן פעמים רבות מה שנראה טוב בקטלוג לאו דווקא יתאים על דלת.

האם ניתן להדביק טפט לדלת פלדלת בעצמנו?

מאוד מומלץ להימנע מלהדביק טפט בעצמכם ולהיעזר בבעל מקצוע המומחה בכך. תהליך הדבקת טפט אינו קל, והדבקה חובבנית עלולה להביא לתוצאות לא מספקות בלשון המעטה. חשוב מאוד שמי שמדביק את הטפט יהיה מנוסה ושיהיו לו את הכלים המתאימים להדבקה, אחרת יהיו בועות בטפט ולא יהיה מה לעשות איתו חוץ מלזרוק לפח.

כיצד נבחר טפט לדלתות הפלדלת?

כאשר אנחנו בוחרים טפט לדלת ישנם מספר דברים שעלינו לקחת בחשבון:

גדלים ומידות:

ישנו גודל סטנדרטי לדלתות ובטח שלדלת פלדלת ואם לא תציינו את גודל הדלת שלכם בפני המנעולן או מי שמספק את הטפט יתכן והוא פשוט יניח שיש לכם דלת בגודל סטנדרטי. לכן חשוב למדוד את הדלת ולהיות בטוחים במידות שלה כדי שהטפט יספיק לכולה.

עיצוב ונראות:

בסופו של דבר זה אחד הדברים החשובים בבחירת טפט. כפי שאמרנו, הדלת נמצאת בכניסה לבית שלנו ואם כבר משקיעים בטפט מומלץ שהוא יהיה יפה. לשם כך נסו לחשוב עם עצמכם מה הייתם רוצים שהטפט ישדר וכן מהו סגנון העיצוב של הבית שלכם שכן הטפט צריך להתאים אליו.

איכות:

איכות הטפט חשובה מאוד – לא הייתם רוצים להשקיע כסף בטפט ואחרי זמן קצר לגלות שהוא מתחיל להתקלף או להיהרס. מסיבה זו מומלץ לרכוש טפטים אך ורק מבעל מקצוע אמין שאתם סומכים עליו.

חידוש לדלת פלדלת – סופר מנעולן

סופר מנעולן היא חברה מתמחה בשירותי מנעולנות ומספקת מגוון שירותים רלוונטיים כולל חידוש לדלת פלדלת והחלפת טפט לדלת כניסה. אם אתם מעוניינים לשדרג את הדלת שלכם, סופר מנעולן תוכל לעשות זאת עבורכם במקצועיות ובחיוך.  

כיצד לבחור בעל מקצוע להדבקת טפט לדלת?

  • מקצועיות וניסיון: חשוב שהאדם שידביק את הטפט יהיה מקצועי ביותר ובעל ניסיון בתחום. אלמנטים אלה ניתן לבדוק בקלות על ידי חוות דעת והמלצות, וכמו כן אם בעל המקצוע בעל נוכחות ברשת תוכלו לבחון עבודות שביצע ולראות אם הן לטעמכם.

  • אופי מתאים ואדיבות: מול כל בעל מקצוע מתקיימים יחסים אישיים באיזשהו אופן, ונדרשת ממנו עמידה בזמנים ובהסכמות ואדיבות מסוימת. כשאתם מדברים עם בעל המקצוע בטלפון נסו לשים לב שיש לו את האופי המתאים. 
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.