שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת רב בריח

לשתף זה לאהוב ❤

דלתות רב בריח נחשבות לאחד מהפיתוחים הישראליים המוכרים ביותר שנמצאים כמעט בכל בית בישראל. לא מעט אנשים מוצאים את עצמם חווים צורך לשנות את מראה הדלת לאחר כמה שנים. אך רבים תוהים איך אפשר לעצב את הדלת במצבים שבהם הדבר לא מתאפשר מבחינה כלכלית? כלומר, שאין בפרק הזמן הנתון את האפשרות לממן קניה של דלת חדשה. 

במצב שכזה, ניתן לרכוש טפט לדלת רב בריח ולעצב מחדש את הדלת במחיר שמתאים לכל כיס. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות הטפט המדובר.

מה זה בעצם טפט לדלת רב בריח?

בניגוד לטפטים שהיה נהוג להדביק לפני כמה שנים, שמורכבים במלואם מדבק בלבד, כיום יש אפשרות להדבקת טפט עם מגנט. זוהי שיטה חדישה ונוחה. הטפט שמודבק על הדלת הוא בעצם שכבה דקה של משטח שיש עליו עיצוב מסוים (שאתם בוחרים). 

ניתן לדביק אותו באמצעות פס מגנטי שמאפשר הדבקה נוחה, יעילה ופשוטה. כך, ניתן להסיר לאחר תקופה מסוימת את הטפט מבלי שיישארו סימנים על הדלת. חשוב לציין גם שהמגנט נדבק בקלות מאוד לדלת, כך שניתן להסיר גם אותו בקלות במידת הצורך.

היתרונות בבחירת טפט לדלת:

יש מגוון רחב של יתרונות בבחירה של טפט לדלת רב בריח, כאשר אלו הבולטים ביותר:

1. העלות

אם נערוך השוואה בין מחיר של דלת רב בריח חדשה לבין מחיר של טפט, נוכל לראות שמדובר בהפרש משמעותי ביותר. בעת בחירה בטפט, אתם חוסכים אלפי שקלים.

2. המראה הייחודי

בעת בחירת טפט, עומד בפניכם מגוון רחב של אפשרויות, להלן כמה מהן:

  • טפט במראה טבעי
    יש טפטים שנראים כמו דלת אמתית, כך שאם תמיד חלמתם על דלת מעץ דובדבן או דלת במראה כפרי עם זכוכית באמצע, אתם יכולים להגשים את החלום שלכם באמצעות הדבקת טפט.

  • טפט בצבע אחיד
    אם תמיד חלמתם על דלת בגוון תכלת או ורוד עתיק, זו ההזדמנות שלכם לעשות את השינוי.

3. מתאים לדלתות פנים וחוץ

אפשר להדביק את הטפט על דלתות פנים ודלתות חוץ, כך שהבחירה נתונה בידכם.

3. מסתיר כתמים שלא ניתן להסיר

הדבקת הטפט מאפשרת להסתיר כתמים שלא ניתנים להסרה.

להצעת מחיר ולייעוץ להדבקת טפט לדלת חדר השינה השאירו פרטים עכשיו!

הנה 5 טיפים לבחירת טפט לדלת רב בריח:

  1. קחו בחשבון את סגנון העיצוב של הבית או הדירה שלכם. אם אתם מחפשים טפט שיהיה תואם לעיצוב הקיים של הבית, בחרו טפט עם צבעים וטקסטורות דומים. אם אתם רוצים ליצור מראה חדשני ומעניין, תוכלו לבחור טפט עם צבעים עזים או דוגמאות מיוחדות.
  2. התאימו את הטפט לגודל הדלת. אם הדלת קטנה, בחרו טפט עם דוגמה או מוטיב קטן. אם הדלת גדולה, תוכלו לבחור טפט עם דוגמה גדולה יותר.
  3. קחו בחשבון את עמידות הטפט. אם אתם מחפשים טפט שיחזיק מעמד לאורך זמן, בחרו טפט עמיד בפני שחיקה ובלאי. טפטים נייר רגילים הם פחות עמידים, בעוד שטפטים נייר חזקים יותר או טפטים מבד או פלסטיק הם עמידים יותר.
  4. חשבו על התקציב שלכם. טפטים מגיעים במגוון רחב של מחירים. אם אתם בעלי תקציב מוגבל, תוכלו למצוא טפטים איכותיים במחירים סבירים.
  5. קראו את ההוראות של היצרן לפני ההתקנה. חשוב לקרוא את ההוראות של היצרן לפני ההתקנה, כדי להבטיח שהטפט יודבק כראוי. העדיפות כמובן לתוצאה מושלמת היא להיעזר באיש מקצוע שיעשה את ההתקנה עבורכם.

איך אפשר להתקין את הטפט על הדלת באופן הטוב ביותר?

אתם יכולים לבחור להתקין את הטפט בעצמכם, אם יש לכם ניסיון בתחום ואתם בטוחים שתוכלו לעשות זאת באופן הטוב ביותר. אם יש לכם מעט חשש, ואתם אינכם בטוחים שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, כדאי שתפנו למומחים בתחום. 

אנשי המקצוע שמומחים בתחום התקנת טפט לדלת רב בריח יוכלו לבצע עבורכם את העבודה, כך שתוכלו לקבל דלת מחודשת עם מראה טבעי. כשאתם בוחרים במתקין מקצועי, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו דלת ללא התקלות הבאות:

  • בועות אוויר
    מתקין מומחה של טפטים יודע לבצע התקנה של טפט על הדלת מבלי להשאיר בועות אוויר (שעשויות להפחית מהמראה הטבעי של הדלת)

  • הדבקה עקומה
    בעת פנייה למתקין מומחה של טפטים, תוכלו לקבל הדבקה ישרה ומדויקת ביותר של הטפט.

לסיכום:

אנו ממליצים לבצע התקנה של טפט לדלת רב בריח אך ורק על ידי המומחים של סופר מנעולן. יש להם ניסיון של שנים רבות בתחום. הם יודעים איך להתקין את הטפט באופן המיטבי ביותר שמקנה מראה טבעי לדלת. כך שאם אתם ניצבים בפני שינוי עיצובי של הבית, תזכרו שאפשר וכדאי לשנות גם את המראה של הדלת המיושנת ולהפוך אותה ברגע לחדשה וייחודית.

מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.