שרות 24/7

שרות 24/7 

חידוש דלת כניסה מעץ

לשתף זה לאהוב ❤
טפט לדלת צבע עץ

דלת כניסה מעץ היא דלת שעשויה לסבול ממגוון מפגעים לאורך תקופת השימוש בה בהם בלאי טבעי, רטיבות, קילוף של השכבה החיצונית של הדלת, שברים וסדקים. הופעתם של פגמים מעין אלו אינה מצריכה בהכרח החלפה של הדלת, וניתן לחדש את הדלת במגוון דרכים בהתאם לאופי הדלת וההעדפות האסתטיות של בעלי הדירה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מדוע יש צורך לחדש דלת כניסה מעץ?

דלת כניסה מעץ מחייבת תחזוקה שוטפת וחידוש במידת הצורך. דלת כניסה מעץ עשויה עם הזמן לאבד מיכולתה לבודד רעשים, לאטום כניסת אוויר קר בחורף או אוויר חם בקיץ, ויותר מכל עשויה להתבלות ולשוות לדירה מראה מוזנח.

לעיתים חידוש דלת כניסה מעץ אינו מבוצע בשל פגם בדלת המקורית אלא מתוך רצון לשנות את מראה הדלת ולהעניק לה מראה יוקרתי וחדיש. ניתן לחדש את מראה הדלת בפשטות ובקלות על ידי הדבקת שכבת פורמייקה, חידוש שכבת הצבע על ידי צבע על בסיס שמן, הדבקת טפט או הצמדת חיפוי דקורטיבי.

חידוש על ידי הדבקת פורמייקה

פורמייקה היא שכבה דקה הניתנת להדבקה על גבי דלת העץ. צד אחד של הפורמייקה הוא צד מחוספס עליו נמרח דבק מיוחד, ואילו הצד השני שהינו הצד הגלוי הוא בעל מראה חלק ומרשים, אשר ניתן לבחירה מתוך מגוון אפשרויות. רצוי לבצע את הדבקת הפורמייקה על ידי בעל מקצוע מיומן, על מנת שחיפוי הפורמייקה יישאר צמוד לדלת העץ לאורך זמן.

צביעה על ידי צבע על בסיס שמן

דרך נוספת לחידוש דלת כניסה מעץ היא על ידי צביעתה באמצעות צבע על בסיס שמן. הסיבה לשימוש בצבע על בסיס שמן היא בשל יכולתו של צבע זה להתנקות בקלות ולהעניק לדלת מראה מבריק. כמו כן, צבע השמן שומר על דלת העץ מפני נזקי רטיבות.

אצלנו בסופר מנעולן ניתן להינות ממגון רחב של טפטים »

הדבקת טפט על דלת עץ

חידוש דלת כניסה מעץ אפשרי גם באמצעות הדבקת טפט על שני צידי הדלת. ישנו מגוון רחב של סוגי טפטים להדבקה על גבי דלתות עץ, אשר נע בין מראה דמוי עץ בסיסי ועד למראה תלת ממדי של דלת המשלבת רכיבי עץ וברזל. רצוי לבצע את ההדבקה באמצעות בעל מקצוע לשם מניעת היווצרות בועות אוויר בין משטח הדלת לטפט.

הצמדת חיפוי דקורטיבי לדלת העץ

ניתן לשנות לחלוטין את מראה הדלת על ידי הדבקת חיפוי דקורטיבי על גבי חלקה החיצוני של הדלת, ובכך, על ידי הוצאה כספית שאינה גבוהה במיוחד, להעניק לדלת מראה יוקרתי. על ההדבקה להיעשות בצורה מקצועית על מנת למנוע היפרדות של החיפוי הדקורטיבי לאחר ביצוע ההתקנה.

להתחדש בקלות עם דלת כניסה מעץ

אין כל סיבה למהר ולהחליף את דלת העץ הישנה, וניתן כיום לחדש את מראה הדלת בקלות ובמהירות. כל שנדרש הוא לבחור את אופן חידוש הדלת ולהזמין בעל מקצוע בעל ניסיון בחידוש דלת כניסה מעץ, לשם ביצוע העבודה בצורה איכותית אשר תאפשר לבעל הדירה ליהנות מדלת בעלת מראה חדיש לאורך זמן.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.