שרות 24/7

שרות 24/7 

טפט לדלת חדר שינה

לשתף זה לאהוב ❤

כבר תקופה שאתם מתכננים לשנות את חדר השינה אבל אתם מונעים מעצמכם את החידוש בעקבות קושי כלכלי? רגע לפני שתחליטו להישאר עם חדר השינה הנוכחי שלכם, תדעו שאתם יכולים להתחיל לחסוך לקראת קנייה של ריהוט חדש ובינתיים, תשמעו על דרך לשנות את הכניסה לחדר שלכם מבלי לקרוע את הכיס – אתם יכולים להתקין טפט לדלת חדר שינה ולהביא לשינוי עיצובי משמעותי, כזה שיגרום לכם להיכנס ולצאת מחדר השינה עם חיוך. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו בנושא.

למה כדאי לבחור בטפט?

כדאי לבחור בהדבקה של טפט בגלל הסיבות הבאות:

1. כדי לקחת חלק בטרנד הנוכחי

אם טרם שמעתם על הטרנד שכובש בתי אב רבים, הגיע הזמן שתשמעו. סביר להניח שאתם מכירים את הטפטים שאפשר להדביק על גבי ארונות במטבח, על קרמיקות באזורים שונים בבית ועוד. הטפטים הללו מיועדים בין היתר גם להדבקה על דלתות של חדרי שינה והם משנים את המראה של הדלת באופן משמעותי.

2. כדי לכסות כתמים\ בלאי\ דפיקות שקיימות על הדלת

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו אתם שמים לב לכך שהדלת שלכם כבר עשתה את שלה. היא מלאה בכתמים שקשה להסיר, יש לה דפיקות שגורמות לקיעורים באזורים מסוימים ומה לא. זו הסיבה לבחור בהדבקה של טפט לדלת חדר שינה. כך תוכלו ליהנות מדלת שנראית כמו חדשה. דלת ללא כתמים, בלאי ודפיקות.

3. בגלל המחיר

אם נערוך לרגע השוואה בין המחיר שאתם צפויים לשלם על הדבקה של טפט לבין המחיר שאתם צפויים לשלם על רכישה של דלת חדשה לחדר השינה, אין ספק שאתם תשלמו הרבה פחות על הטפט מאשר על הדלת, כך שמדובר בחיסכון משמעותי.

אילו סוגים של טפטים ניתן להדביק על הדלת?

יש מגוון רחב של טפטים ואתם יכולים לבחור את הטפט שמתאים לכם ביותר! אנחנו אוהבים לדמות את הבחירה של הטפט לילד שנכנס לחנות ממתקים. כשאתם בוחרים את הטפטים בחנות פיזית או דרך אתר אינטרנט, עומדים לרשותכם טפטים בעיצובים שונים. תכינו את עצמכם, כי אתם צפויים למצוא את עצמכם מתלבטים בין כמה אפשרויות. להלן כמה סוגים מוכרים ביותר של טפטים שניתן להדביק על הדלת של חדר השינה:

טפט בעיצוב טרופי

אם אתם מתגעגעים לתאילנד ורוצים להרגיש על החוף בכל פעם שאתם הולכים לישון, זו האפשרות בשבילכם. טפט בעיצוב טרופי יכול לכלול את האלמנטים הבאים:

  • חוף
  • קוקוס, אננס ופירות טרופיים נוספים
  • ים
  • שמש
להצעת מחיר ולייעוץ להדבקת טפט לדלת חדר השינה השאירו פרטים עכשיו!

טפט במראה טבעי

אם אתם מעדיפים שהדלת שלכם תיראה פחות או יותר כמו שהיא נראית בטבעי שלה (כלומר, ללא הלכלוכים והדפיקות), אתם יכולים לחפש טפט במראה טבעי שנראה הכי דומה לצבע והמראה הטבעי של הדלת שלכם.

טפט בצבע אחיד

אפשרות זו מתאימה למי מכם שרוצים דלת בצבע אחיד שיהיה קל לשלב אותו עם העיצוב של חדר השינה. שימו לב, אם אתם בוחרים טפט לדלת חדר שינה בצבע אחיד, כדאי שתצלמו את הדלת שלכם לפני שתיגשו לבחור את הטפט.

מי יכול להדביק את הטפט באופן מקצועי על הדלת?

החלטתם שאתם רוצים טפט לדלת חדר שינה אבל אתם לא רוצים להתעסק עם ההתקנה? אתם יכולים ליצור קשר עם סופר מנעולן. אנשי המקצוע של החברה ישמחו לעמוד לרשותכם ולהתקין עבורכם את הטפט הנבחר לדלת חדר השינה שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שתתבצע התקנה מיטבית לטפט, כזו שתאפשר לכם ליהנות ממנו לאורך זמן, ללא קילופים ובועות.

מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.