שרות 24/7

שרות 24/7 

מדבקה לדלת כניסה

לשתף זה לאהוב ❤

דלת הכניסה לבית שלכם איבדה את הגוון הטבעי שלה? אתם לא מסוגלים לראות אותה יותר אבל אין לכם כרגע את האפשרות להזמין דלת חדשה? 

בדיוק בשביל מצב שכזה, הומצאה מדבקה לדלת כניסה. מדובר בהמצאה גאונית שמאפשרת להוסיף צבע ועניין לדלת הישנה שלכם (וכך, נחסך מכם להחליף לדלת אחרת). מדובר בפתרון זול שמאפשר לכם לבחור בין מגוון רחב של דוגמאות. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע למדבקה הזו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בה שימוש נכון.

מה חשוב לדעת על העלות של הדבקת מדבקה על דלת הכניסה?

אחת השאלות הנפוצות בכל הנוגע להליך של הדבקת מדבקה לדלת כניסה היא "למה צריך להדביק מדבקה על דלת הכניסה אם אפשר לקנות דלת חדשה?. הסיבה היא שרוב האנשים שמעוניינים בהדבקת מדבקה על דלת הכניסה, מנסים לחסוך בהוצאה על דלת חדשה. דלת חדשה עלולה לעלות כמה אלפי שקלים, כאשר הדבקה של מדבקה על הדלת צפויה לעלות הרבה פחות.

היתרונות של הדבקת המדבקה על דלת הכניסה

כפי שציינו בתחילת המאמר, היתרון המרכזי של הדבקת מדבקה לדלת כניסה הוא המראה הייחודי והמחיר. כעת, אנו נרחיב אודות יתרונות אלו ונוספים שכדאי שתהיו מודעים אליהם. להלן היתרונות:

פתרון עיצובי נוח לדלתות ישנות

כידוע, אם יש לכם דלת ישנה שלא נראית טוב (אם היא מקולפת, מלוכלכת או פשוט עשתה את שלה), אתם יכולים לבצע הדבקה בקלות ובמהירות ולהקנות לה מראה מעוצב וחדש. אם לא די בכך, יש מגוון רחב של מדבקות ואתם יכולים לבחור את המדבקה המתאימה לכם ביותר. מדובר במדבקות עם הדפסים, מדבקות דמויות עץ, מדבקות בצבעים אחידים ועוד מגוון רחב.

מחיר זול ביחס להחלפה של הדלת הקיימת

כעת אתם כבר יודעים שקנייה חדשה של דלת צפויה לעלות לכם אלפי שקלים. בבחירה של מדבקה לדלת, אתם חוסכים כמה אלפי שקלים ומקבלים תוצאה מעוצבת ויפה.

הליך פשוט

אם יש לכם שתי ידיים שמאליות, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להדביק בעצמכם את הדלת. בעל מקצוע שעוסק בהחלפת מנעולים יכול להגיע עד פתח הבית ולבצע עבורכם את ההדבקה.

שימו לב שאינכם מתפשרים ועושים זאת בעצמכם. ההדבקה אמנם נחשבת להליך פשוט ומהיר, אך צריך לדעת בדיוק איך לעשות זאת כדי להימנע מבועות אוויר ואי דיוקים בהדבקה.

להצעת מחיר ולייעוץ להדבקת לדלת כניסה השאירו פרטים עכשיו!

סוגי הדלתות שעליהן אפשר להדביק

אם אתם תוהים אם בכלל מתאים להדביק על דלת הבית שלכם, אתם יכולים להיות רגועים. יש מגוון רחב של סוגי מדבקות, ניתן להתאים באופן אישי כל מדבקה לדלת כניסה קיימת, כך שלא משנה איזו דלת יש לכם, אתם תוכלו ליהנות מהפתרון הייחודי והעיצובי הזה.
כעת אתם יודעים את כל הפרטים אודות מדבקה לדלת כניסה, כך שנותר לכם רק לבחור עיצוב.

מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות ולקוחות מרוצים שכבר בחרו בסופר מנעולן להתקנת טפט לדלת
החלטתם לחדש את הדלת שלכם?

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.