שרות 24/7

שרות 24/7 

תיקון דלת זכוכית

לשתף זה לאהוב ❤

דלתות זכוכית הן פופולאריות מאוד בבנייני משרדים ועסקים באופן כללי, וכיום גם מהוות טרנד עיצובי בבתי מגורים. בדומה לדלתות אחרות, קורה מפעם לפעם שיש תקלה בדלת זכוכית ונדרש תיקון שלה. בשונה מדלתות אחרות, כדאי לדעת שדלתות זכוכית רגישות יותר ובעל המקצוע שמתקן אותן צריך להתמחות בתיקון דלתות זכוכית ובעל ניסיון בתחום.

תיקון דלת זכוכית – האם לתקן או לרכוש דלת חדשה?

אחת ההתלבטויות שעומדות בפנינו כאשר יש תקלה בדלת הזכוכית היא אם לתקן את התקלה בדלת או להתחדש בדלת חדשה. באופן כללי, התשובה לכך היא תלוי בתקלה וכמובן תלוי במוטיבציות שלכם וברצון שלכם להתחדש. 

אם אתם ממילא רוצים להחליף דלת כי בא לכם לרענן את הכניסה לבית, אתם יכולים לנצל את התקלה ולעשות זאת.

לעומת זאת, אם אתם סך הכל בסדר עם הדלת כפי שהיא אז ברוב המקרים יהיה משתלם יותר לתקן את הדלת מאשר להחליף אותה (כמובן, זה תלוי באופי התקלה).

תקלות במנעול, בצילינדר או בידית הן תקלות שמנעולן מוסמך יכול לתקן בקלות יחסית ובמחיר לא מאוד גבוה לעומת החלפת דלת זכוכית.

להצעת מחיר ולייעוץ לתיקון דלת זכוכית השאירו פרטים עכשיו!

פרמטרים חשובים בבחירת מנעולן לדלת זכוכית

במידה ואתם מזמינים מנעולן לתקן את דלת הזכוכית שלכם ולא מתקנים אותה בעצמכם (ואכן זוהי האפשרות העדיפה ברוב המקרים) חשוב לדעת מספר דברים לפני שבוחרים מנעולן

ראשית כל, אנחנו ממליצים שעוד לפני שיש לכם תקלה בדלת תמצאו מנעולן טוב שתוכלו להתקשר אליו בעת צרה, זה לחלוטין עדיף על מצב שבו פתאום יש לכל תקלה ואתם צריכים למצוא בדחיפות מנעולן.

כך תמצאו את המנעולן המתאים:

איזה עיצובים של טפטים יש לדלתות?

יושר ואמינות זה תמיד חשוב, אך כאשר מדובר בטיפול בדלת הכניסה לבית זה עוד יותר חשוב. אתם יכולים לבקש מהמנעולן עותק של תעודת יושר מהמשטרה וכן לוודא שהוא משתייך לארגון המנעולנים הישראלי ששומר על סטנדרט איכות ואמינות מסוימים ולא מקבל לשורותיו כל אחד.

אם כבר הזמנתם מנעולן אליכם נצלו את ההזדמנות ואחדו עבודות שצריכות להתבצע. אחת מדלתות הפנים קצת חורקת? זקוקים לשכפל עוד מפתח? ביקור נוסף של מנעולן יעלה לכם עוד כסף (מלבד העלות של העבודה עצמה) חסכו זאת ואחדו עבודות.

בחרו מנעולן שעובד באזור מגוריכם וזמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. זה בהחלט ישתלם לכם כשתתקעו מחוץ לבית והמנעולן יגיע תוך זמן קצר ולא ייבש אתכם שעות.

מומלץ תמיד לעשות השוואת מחירים ולוודא שאתם לא משלמים מחיר לא סביר ביחס למקובל בשוק. לצד זה, זכרו שהמחיר אינו הפרמטר היחיד לעבודה, ואיכות השירות חשובה לא פחות ואפילו יותר. 

ברוב המקרים, מחיר זול מאוד צריך להדליק נורות אדומות לגבי איכותו, ולפעמים למחיר על הנייר מצטרפות עלויות נוספות שהמנעולן נזכר לספר לכם עליהן רק כשהוא סיים את העבודה. כמו כן, אם תלכו עם מנעולן איכותי באופן קבוע הוא כבר ידאג לעשות לכם מחיר בפעמים הבאות.

לסיכום - מי החברה שיכולה לתקן דלתות זכוכית?

תוהים איזו חברה עוסקת בתיקוני דלתות מזכוכית? אתם יכולים לפנות אל סופר מנעולן, החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום. כך תוכלו לדעת שהדלת שלכם בידיים טובות.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.