שרות 24/7

שרות 24/7 

פורץ מנעולים ודלתות מה ההבדל

לשתף זה לאהוב ❤

אנשים רבים לא מכירים את ההבדלים בין פורץ מנעולים לפורץ דלתות. למעשה, הם אפילו לא יודעים שקיים הבדל. בקצרה – במידה ואתם זקוקים לפריצת דלת, מכל סוג שהיא – דלת ביתית, דלת לובי, דלת משרדית, דלת הרכב, דלת מחסן וכדומה, עליכם להעזר בפורץ דלתות כמובן אשר זוהי כל הכשרתו – לפרוץ במקצועיות ובמומחיות כל דלת שתחפצו. במידה ואתם זקוקים לאיש מקצוע אשר מתמחה במספר פעולות, בין היתר, מנעולים – עליכם להעזר בפורץ מנעולים.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

הכשרה

כפי שהבנתם, לא כל פורץ מנעולים הוא פורץ דלתות ולהפך – לא כל פורץ דלתות פורץ גם מנעולים. אז מה ההבדל בינהם? בראש ובראשונה – ההכשרה! הכשרת איש מקצוע כשפורץ דלתות מצומצמת יותר ומתרכזת בעיקר בידע ובתחום העוסק בפריצה. לעומת פורץ הדלתות, פורץ המנעולים מתמקצע גם בהתקנת מנעולים, שכפול מפתחות, מערכות נעילה וכדומה מעבר לידע הכללי של פריצת הדלת.  

מתי אני צריך פורץ?

ראשית יש לומר כי סביר להניח שבעת הצורך אתם תבינו לבד שאין ביכולתכם לעשות את הפעולה בכוחות עצמכם ועל כן תזדקקו לאיש מקצוע. סביר להניח שצורך זה יתעורר בעת מצב חירום. בדרך כלל שירותי הפריצה הפופולריים הם לבתים, לעסקים ולכספות. למה מקרים אלו פופולרים כל כך אתם שואלים?

  • פריצה לעסק או לבית – בדרך כלל מוזמן פורץ לבית עסק או לביתו הפרטי של הלקוח בעת אובדן המפתחות או לחילופין, במידה והמפתח נתקע או נשבר. לעיתים הצילינדר שחוק ותקוע מה שגורר החלפת צילינדר ובכך מזעור נזקים עתידיים.
  • פריצה לכספת – בכספות עלולות להתעורר בעיות במנעול עקב שחיקה טבעית שקורת עם הזמן. לעיתים יש צורך בפורץ פשוט כי שוכחים את הקוד או כי איבדנו מפתח. 
  • פריצה לרכב – פריצה לרכב נפוצה גם היא ונגרמת רבות עקב השארת המפתח בחלל הרכב; בתא המטען או בסוויץ׳. לעיתים, קיימת תקלה במערכת החשמלית או המכנית בנעילת הרכב. 

שטויות, יש לי ידיים טובות

ובכן, אין ספק כי יש לנו נטיה טבעית להאמין בעצמנו וביכולות שלנו. אך לעיתים, מומלץ לשחרר ולתת למקצוענים לעשות את שלהם. מומלץ לא לפרוץ מנעולים או דלתות בצורה עצמאית מכיוון שהדבר עלול לגרור נזק גדול אף יותר מהנזק הקיים; מה שסביר שיגרור עלות טיפול גבוהה יותר. למקצוענים יש הן את הידע והן את הכלים המתאימים לכל בעיה – תנו להם לעשות את שלהם והמתינו בסבלנות, כן, גם אם אתם חושבים שזה קטן עליכם ואתם תפתרו את הבעיה בקלי קלות. 

אז מה היה לנו כאן?

ובכן, אין ספק שלהתקע מחוץ או בתוך הבית, המשרד, המחסן, הרכב או העסק עלול להיות דבר לא נעים, אך בדיוק בשביל זה קיימים אנשי מקצוע מיומנים שיטפלו בכל בעיה – פורץ הדלתות ידע לפרוץ כל דלת אפשרית ופורץ המנעולים ידע הן לפרוץ והן להחליף צילינדר, לטפל בבעיות נעילה ואבטחה וכדומה. 

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.