שרות 24/7

שרות 24/7 

כמה עולה פורץ מנעולים? מידע מורחב כולל מחירים

לשתף זה לאהוב ❤

פעמים רבות המנעול פשוט נתקע. זה יכול להיות המנעול של הדלת של הבית, המנעול של המשרד, ואפילו המנעול של השירותים. במצב זה יש להזמין במהרה פורץ, ולתקן את הבעיה. אנשים רבים לא יודעים כמה עולה פורץ מנעולים, וזהו מידע חשוב ושימושי שכל אחד צריך לדעת. אנחנו פה כדי לספק לכם מידע חשוב זה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מתי תצטרכו פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים צריך מכל מיני סיבות שונות:

פריצת מנעול תקוע

פריצת מנעול היא הסיבה הקלאסית להזמנת פורץ מנעולים. הבעייתיות היא שהמנעול נתקע אתם לא יודעים אם הסיבה שהוא תקוע היא פשוטה או שהיא מורכבת. לכן, אין תשובה אחת לשאלה כמה עולה פורץ מנעולים. אם הסיבה היא פשוטה, פריצת המנעול תעלה לכם בסביבות 250 שקלים. אולם, אם היא מורכבת פריצת המנעול יכולה להגיע גם ל- 100 שקלים.

החלפת ידית

מנעולן הוא גם האחד שיחליף לכם ידית לדלת במקרה שהיא נתקעת. כיום, רוב הדלתות הן דלתות רב בריח. החלפת ידית רב בריח עולה 250 שקלים. אם אתם מחליפים גם את הפרזול המחיר עולה ל- 400. זכרו, המנעולן יכול להביא לכם גם את הידית החדשה וזה כמובן יעלה את מחיר החלפת הידית ל- 350 ואת הפרזול ל- 500.

פריצת מנעול רכב

השאלה כמה עולה פריצת מנעולים כמובן מתייחסת גם למנעול של רכב. פריצת מנעול רכב נעה בין 220 שקלים לבין 490 שקלים, הכל תלוי בהתאם לבעל המקצוע. לא אמור להיות הבדל משמעותי בין פריצת רכב רגיל לבין פריצת רכב יוקרה.

פריצת כספת

אם שכחתם את הקוד לכספת שלכם או לחילופין נתקעה הדלת, תצטרכו להזמין מנעולן שיטפל בבעיה. עלות פריצת כספת ביתית נעה בין 150 שקלים לבין 450 שקלים. יש כיום סוגים שונים של כספות ולכן רצוי לוודא שהמנעולן מבין בפריצה של מערכת אלקטרונית כמו הכספת לפני הזמנתו לפריצה.

ההבדל במחירים

ההבדל במחירים משתנה בהתאם לרמת המורכבות של המנעול, וכמובן רמת המקצועיות של המנעולן. חשוב לבחור במנעולן בעל מומחיות שיפתור את הבעיה בקלות ובמהירות, וכמובן לא ישאיר את המנעול תקול, זאת כדי שלא תצטרכו לשלם על פריצת מנעול פעם נוספת.

לסיכום, השאלה כמה עולה פורץ מנעולים עולה רבות אך התשובה היא לא חד משמעית. בהתאם למנגנון המנעול ומורכבותו משתנה טווח המחירים של פריצת המנעול. בנוסף, גם מקצועיות המנעולן משפיעה על המחיר אך היא חשובה מאד לצורך מניעת בעיות עתידיות.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.