שרות 24/7

שרות 24/7 

פורץ מנעולים בקרית עקרון

לשתף זה לאהוב ❤
נעול מחוץ לבית, האוטו או העסק שלך? פורץ מנעולים בקרית עקרון יכולים להכניס אותך תוך מספר דקות! אל תסתכן בפגיעה במנעול או במנגנון הרכב על ידי ניסיון להיכנס בעצמך או היעזרות בעצות של חברים. אנו יודעים שזה מקומם להינעל בחוץ – ולכן אנו מקפידים להגיע אליך במהירות האפשרית בכדי לפתוח את הדלת ולעזור לך להמשיך בדרכך. המנעולנים שלנו מצוידים בכלים מיוחדים ובהדרכה לפתיחת המנעולים במהירות, מבלי לגרום נזק.

סופר מנעולן - פורץ מנעולים בקרית עקרון 🔐

אנו מבצעים כמעט את כל סוגי שירותי פריצת מנעולים, כולל דירות, בתים, עסקים, יחידות אחסון, מכוניות, מנעולי אופניים, ארונות מסמכים, שולחנות כתיבה, נגררים ועוד.

צריכים פורץ מנעולים בקרית עקרון?
לקריאת שירות 24/7 השאירו פרטים עכשיו

פורץ מנעולים בקרית עקרון לבית 🏘️

מי לא נתקע לפחות פעם אחת מחוץ לביתו ברמת גן, וזה שיבש לחלוטין את התוכניות שלו?

המנעולנים שלנו יכולים לפתוח את ביתך, לא משנה איזה סוג של מנעול יש לך. אנו פותחים מנעולים חכמים, מסובכים, בעלי נעילת אבטחה גבוהה ועוד – ועושים זאת במהירות. אף אחד לא אוהב להיות תקוע מחוץ לבית, ואנחנו מחזיקים מנעולנים בכוננות למצבי חירום כדי שתוכל להיכנס במהירות.

אנו פותחים גם דלתות פנים, כך שאם אתה נעול בחדר או מחוצה לו, אל תחשוש – אנו יכולים לסדר גם את זה. אם ילד נעול בביתך, אנא ספר לנו. כמו במנעולים לרכב, אנו נזרז מנעולן למיקומך במהירות האפשרית, אך אם אתה מודאג מהמצב אנו תמיד ממליצים לך להתקשר לרשויות. שירותים נוספים שאנו מציעים הם שכפול מפתחות, תיקוני מנעולים והחלפת מנעולים.

פורץ מנעולים בקרית עקרון לעסקים 🏢

אין דבר יותר גרוע מלהיתקע מחוץ לעסק כמה דקות לפני שעת הפתיחה.

בעלות או ניהול עסק זה לא דבר של מה בכך, ואנחנו יודעים שכשיש לך לקוחות שמחכים, אתה צריך להיכנס לבניין שלך כמה שיותר מהר. אנו שומרים על מנעולנים בכוננות עבור פריצת חירום של עסקים, כך שהעובדים והלקוחות לא יצטרכו לחכות זמן רב. אם יש לך פריטים נעולים בתוך העסק, כמו ארונות תיוק, שולחנות או כספות, אנו פורצים גם את אלה! אנו גם מבצעים החלפת מנעולים ושכפול מפתחות על מקום, במידה ואחד העובדים שלך איבד את המפתח.

פורץ מנעולים בקרית עקרון לרכב 🚗

אנשים רבים נתקלים בסיטואציה בה הם נתקעים מחוץ לרכב, אך לא רבים יודעים שניתן לטפל בה בקלות באמצעות הזמנת פורץ מנעולים בקרית עקרון

המנעולנים שלנו מתמחים בפתיחת רכבים – ועושים זאת בזהירות ובמהירות. לא משנה מה הדגם או שנת הייצור של הרכב – אנו מבצעים פריצת חירום כמעט לכל סוג רכב. אנו מבינים שאתה צריך להמשיך בדרכך, וזמנך חשוב לנו. המנעולנים שלנו מצוידים בכלים מקצועיים ומיוחדים ,עברו הדרכה מתאימה שלימדה אותם לפתוח את מכוניתך תוך דקות ספורות. אנו גם מיומנים בייצור מפתחות לרכבים על המקום, כמעט לכל יצרן, דגם ושנת רכב.

אם ילד נעול ברכב שלך, אנא ספר לנו. אנו נשלח אלייך מנעולן במהירות האפשרית, אך אנו ממליצים גם להתקשר לרשויות אם מדובר במצב מסוכן.

למה שאצטרך שירות של מנעולן?

רוב האנשים חושבים שמנעולנים רק פורצים מנעולים. למרות שמנעולנים אכן פורצים מנעולים, זה בכלל לא קרוב לסכם את כל סוגי עבודתם.

מנעולנים עושים יותר מסתם מנעולים. הם צריכים להתאמן במשך שנים כדי לשכלל את מלאכתם. הכשרה ממושכת זו נובעת מכך שמנעולנות כוללת הרבה יותר מאשר פריצת מנעולים.

להלן מספר תרחישים נוספים בהם ייתכן שתזדקק לשירות של מנעולן

1. כשאתה מאבד את המפתחות שלך

מצוקה זו היא הסיבה הנפוצה ביותר שבגללה רוב האנשים קוראים לסופר מנעולן. כולם חוששים מזה, אבל זה קורה לרובנו. יש אנשים שמאבדים את המפתחות, והמפתחות הרזרביים נמצאים במרחק של קילומטרים מהם.

כאשר אתה מאבד את מפתחות הרכב שלך, אתה יכול להסתפק בלהתקשר לסוכנות הרכב. זה לא רעיון רע, אבל הדרך הזו יקרה יותר ממנעולן. לסוכנות לרוב לוקח גם זמן רב לטפל בבעיה.

אז כשאתה מאבד את מפתחות הרכב או הבית שלך, צור קשר עם סופר מנעולן, נסדר את הבעיה תוך זמן קצר.

2. כשאתה פוגע במפתחות או שובר אותם

אתה עלול להכניס את המפתח הלא נכון למנעול ולאלץ אותו להיכנס, ובכך לפגוע במנגנון המנעול. לפעמים המפתח עלול להישבר בתוך המנעול. כאשר המפתח נשבר במנעול, ניסיון לחלץ אותו בעצמך יכול להיות די קשה. עדיף שמנעולן יעשה את זה כדי שלא תזיק גם למנעול.

3. כשיש לך מנעול פגום

מי יודע איך הגעת לכך שיש לך מנעול פגום? אולי ניסית לפתוח את המנעול באמצעות המפתח הלא נכון, או שהמנעול הפגוע היה קורבן לניסיון שוד.

לא משנה מה המקרה, תזדקק למנעולן טוב כדי לתקן את המנעול הפגום. מנעול פגום עלול להזיק לביטחונך או לעסק שלך – זכור שקל יותר לפרוץ לבית כאשר המנעול פגום.

4. כשאתה צריך סט נוסף של מפתחות ספייר

הרבה אנשים גם מאבדים את מפתחות הרזרבה שלהם. במקרה כזה, ייתכן שתצטרך סט נוסף של מפתחות. דבר חשוב שכדאי יהיה בבעלותך. סופר מנעולן יכול להכין לך סט נוסף של מפתחות רזרביים. זכור לאחסן את סט המפתחות החדש בבטחה במקום מתאים. אז לא תצטרך לחזור על השכפול בשנית.

5. החלפת מנעולים לבית או לרכב

לפעמים ייתכן שתצטרך להחליף את מנעולי הרכב או הבית. כשתצטרך להחליף מנעולים, תזדקק לשירותי מנעולנות של סופר מנעולן. התקשר למנעולן פעם אחת ולא תצטרך להתעסק עם זה יותר. המנעולן ימליץ על מנעולים טובים שישפרו גם את בטיחות הבית.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.