שרות 24/7

שרות 24/7 

החלפת מנעול לדלת

לשתף זה לאהוב ❤

"ביתו של אדם הוא מבצרו" אומר הביטוי הידוע. כלומר, הבית שלנו הוא אזור בו אנו מרגישים בטחון אמיתי, ויכולים להסתגר בו כרצוננו, ללא חשש להיתקל בגורמים אותם אנו לא אוהבים או מהם אנו מפחדים. אחת הדוגמאות הרלוונטיות ביותר היא התקופה האחרונה, בה כל אנשי העולם הסתגרו בבתיהם על מנת להימנע מחשיפה לנגיף הקורונה.

אך, על מנת שהרגשת הביטחון אכן תהיה אמיתית ולא תסתכם בהרגשה גרידא, עלינו באמת לוודא כי כשאנו רוצים בכך, הבית שלנו סגור ונעול לחלוטין בפני כל העולם.

על מנת להגיע לביטחון כזה, שאכן נוכל לצאת מהבית לתקופה, ללא חשש שיפרצו לנו אליו, או שנוכל לישון בבטחה ובשקט בבית שלנו, עלינו לדאוג כי מנעול הבית והמפתחות אליו בידינו בלבד, וכי איכות המנעול גבוהה ועומדת בכל התקנים הנדרשים.

לכן, לפני כל מעבר לבית חדש, כאשר אנו מקבלים את המפתחות מהקבלן, או לאחר שיפוצים ותיקונים שערכנו בבית, כאשר קיים חשש כי מפתחות הבית נחשפו בפני גורמים זרים ששהו בבית שלנו שעות רבות ללא השגחה, מומלץ מאוד להחליף את מנעול הבית.

נוסיף, כי בכל מקרה בו קיים חשש שנעשתה פריצה לבית, בדרך קונבנציונלית או כזאת שאינה קונבנציונלית, חובה להחליף את מנעול הבית במהירות האפשרית.

להצעת מחיר להחלפת מנעול לדלת השאירו פרטים עכשיו!

כיצד עושים זאת? ומי הוא המנעולן המומלץ ביותר לביצוע התהליך הנ"ל? ננסה לפרט בפניכם בבהירות את כלל הפרטים הכרוכים בהליך.

החברה המומלצת

החברה המומלצת לביצוע הליך החלפת המנעול לדלת היא חברת "סופר מנעולן". חברה זו, בעלת מוניטין של שנים בתחום המנעולים, האבטחה ושאר שירותי הפריצה והבטיחות. אנשי החברה, ידועים במקצועיות שלהם ובאיכות המנעולים והציוד אתו הם עובדים, תוך שקיפות מלאה מול הלקוחות השונים. אנשי החברה בעלי תעודת יושר ממשטרת ישראל והם בעלי תעודת הסמכה מעמותת המנעולנים בישראל.

הליך החלפת המנעול

ראשית, יהיה עליכם להתקשר לאנשי החברה, על ידי פנייה לשירות הלקוחות של החברה דרך אתר האינטרנט או הטלפון המפורסם באתר ותיאום הגעה של איש המקצוע של החברה.

לאחר מכן, ודאו כי איש המקצוע מציג בפניכם את הצילינדר החדש של המנעול שלכם, מאריזתו המקורית, יחד עם כלל המפתחות המגיעים עם המנעול החדש, מבצע את התקנת המנעול ונותן לכם את כלל המפתחות.

עבור מי ניתנים שירותי החלפת המנעול?

שירות החלפת המנעול ניתן עבור כל סוגי הבניינים והמוסדות, בין פרטיים ובין מסחריים, בתיאום מראש כמובן עם מחלקת ההזמנות של חברת סופר מנעולן. לסקירה של מגוון השירותים אותם מעניקה החברה, יש להיכנס לאתר החברה.

לסיכום

נעילה מתאימה ואיכותית של הבית או העסק, היא המפתח לראש שקט של בעלי הבית או העסק, ולכן יש לבצע זאת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק, "סופר מנעולן".

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.