שרות 24/7

שרות 24/7 

מה חשוב לבדוק בהצעת מחיר מפורץ מנעולים

לשתף זה לאהוב ❤

חזרתם מהעבודה אחרי יום עמוס וגדוש ואתם רק מפנטזים להרים רגליים ולנוח, אך למרבה הצער, המפתח אבד ואתם תקועים מחוץ לבית. בסיטואציה אחרת – יש מפתח אך הוא נשבר בתוך הצילינדר או לחילופין – הצילינדר פשוט תקוע ולא מסתובב. בכל אופן, אין ספק כי אתם זקוקים לפורץ מנעולים מיומן ומקצועי שיפתור לכם את הבעיה בהקדם האפשרי על מנת שתוכלו לחזור לפנטזיה שלכם אחרי יום לא פשוט בכלל.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

קודם כל, איך בוחרים מנעולן?

בבואכם לבחירת המנעולן, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון – בראש ובראשונה, אתם רוצים לוודא שהמנעולן שאתם בוחרים הוא מורשה, מבוטח ומלומד; הדבר יבטיח שאם משהו ישתבש, אתם מכוסים. שנית, אתם רוצים לוודא שלמנעולן שתבחרו יש ניסיון. למרות שאולי תוכלו להשיג בזול מנעולן שנמצא בתחילת דרכו, סביר להניח שעדיף לכם לבחור מישהו שעובד בעסק זמן מה ויש לו רקורד טוב ומבטיח. לבסוף, עליכם לוודא שהמנעולן שתבחרו הוא מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו. מה זה אומר? ובכן, שאתם יכולים להרגיש בנוח לתת לו את המידע האישי שלכם ולסמוך עליו שיעשה את העבודה כמו שצריך. אם תמצאו מנעולן שעומד בכל הקריטריונים הללו, תהיו בטוחים שמצאתם אחד שתוכלו לסמוך עליו ויעשה עבודה מצוינת.

תהליך פריצת המנעול

לאחר הזמנת בעל מקצוע לפריצת הדלת והמנעות שברשותכם יתבצעו השלבים הבאים:

  • בדיקה – הפורץ יבדוק באיזה מנעול מדובר, האם יש צורך בפריצה עם כרטיס או שקיים צורך בקדיחת הצילינדר. 
  • אישור פריצה – ברוב המקרים, על המנעולן להרוס את המנעול על מנת לפרוץ אותו. ולכן יהיה צורך בהחלפת הצילינדר כולו לאחר הפריצה. על כן יש צורך לקבל אישור מכם. 
  • החלפת המנעול – לאחר קבלת האישור ופריצת המנעול עש צורך בהתקנת מנעול חדש ובבדיקת הדלת. שימו לב כי הצילינדר החדש אשר מותקן לכם מגיע מאריזה חדשה.
לאחר עבודתו, מה צריך לבדוק בהצעת המחיר?

ובכן, אם המנעולן פרץ את הדלת, החליף צילינדר, הגיע בשעת לילה מאוחרת, בסוף שבוע או בחג, הדבר קריטי ומשנה מאד. הדברים הללו נרשמים בסופו של דבר בהצעת המחיר. עליכם להיות עירניים לכל הפרטים הקטנים – לבדוק האם המחיר כולל התקנת צילינדר חדש? האם יש תשלום נוסף על תעריפים חריגים? האם היה צורך בפריצת מנעול רגיל? הדבר עולה יותר מפריצת מנעול סטנדרטי. שימו לב שלא הוסיפו פרטים לא קיימים להצעת המחיר ואל תתביישו לשאול ולוודא. 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי אין זמן טוב להתקע מחוץ או בתוך הבית וגם לא במשרד ולהזדקק לשירות של פורץ מנעולים. אך אם הדבר כבר התרחש – הקפידו להזמין מקצוען אשר יעשה עבודה נקיה, טובה ויספק הצעת מחיר הוגנת לשני הצדדים. בהצלחה ושכל הדלתות תמיד יפתחו בפניכם! 

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.