שרות 24/7

שרות 24/7 

מנעולן בפתח תקווה

לשתף זה לאהוב ❤
הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו מרגישים בטוחים ביותר – זה המקום בו אנחנו מרשים לעצמנו להיות חשופים, שם נמצאים כל החפצים שלנו ושם אנחנו ישנים ומבלים את הלילה. תחושת הביטחון הזו מתאפשרת בין השאר בשל הגנות מסוימות שמותקנות בבית שלנו, כאשר החשובה שבהן היא מנעול הדלת. לכאורה נראה שמנעול הוא בסך הכל אמצעי זה פשוט, אך למעשה חשוב להשקיע מחשבה בבחירת מנעולן בפתח תקווה שכן הוא האחראי על התקנת אמצעי הבטיחות החשוב ביותר ולעיתים גם על פריצתו במקרה הצורך.
להזמנת מנעולן בפתח תקווה השאירו פרטים עכשיו!

האתגר בבחירת מנעולן בפתח תקווה

תחום המנעולנות התפתח בקצב מהיר ביותר בשנים האחרונות. האתגר הוא למצוא בעל מקצוע מנוסה, אמין ומקצועי ולא מנעולן חובבן שלא באמת מכיר את המלאכה על בוריה.

כך תבחרו מנעולן מקצועי בפתח תקווה

כדי לבחור מנעולן מקצועי ומנוסה, יש צורך לקחת בחשבון מספר קריטריונים שיסייעו לכם בבחירת בעל מקצוע שיעשה בשבילכם את העבודה כמו שצריך במחיר הוגן.

השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי

בדקו האם המנעולן אותו אתם חושבים לשכור משתייך לארגון המנעולנים הישראלי. לא קיימת רגולציה המחייבת מנעולנים להשתייך לארגון ומסיבה זו יתכן מאוד ותתקלו במנעולנים שלא משתייכים אליו. 

השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי היא מעין תו תקן לאיכות מינימלית של מנעולן, שכן הארגון מקבל לשורותיו אך ורק מנעולנים שזהו המקצוע העיקרי שלהם ושיש להם לפחות 5 שנות ניסיון בתחום.
בנוסף, כדי להתקבל לארגון המנעולן נדרש לעבור בדיקות דקדקניות אודות איכות העבודה, רמת השירות, יושר ומוסר. כך תוכלו לוודא שהמנעולן שלפניכם הוא באמת בעל מקצוע שעבר הסמכה, אמין, מנוסה וישר ולא חובבן.

תעודת יושר מהמשטרה

בקשו מהמנעולן שיציג עבורכם תעודת יושר מהמשטרה. המשמעות של תעודה זו היא שלמנעולן אין תיק פלילי פתוח וכן רישום פלילי שעוד נמצא בתוקף. עניין זה חשוב במיוחד מכיוון שבסופו של דבר המנעולן הוא מי שמתקין את המנעול בבית שלכם ויש לו אחריות וגישה לבית ולחפצים שנמצאים בו, ואתם לא רוצים לתת גישה לאדם לא ישר שהיה מעורב בפעילות פלילית.

חפשו חוות דעת על המנעולן

חשוב מאוד לבדוק את המוניטין של המנעולן לפני שאתם שוכרים אותו. תעודת יושר והשתייכות לארגון המנעולנים כן מעידים על המנעולן דבר או שניים, אבל תמיד רצוי לקבל חוות דעת.

מוניטין הוא תוצר עבודה של שנים ואינו דבר שניתן לזייף בקלות, לכן חפשו על המנעולן המלצות ברשת, בקשו המלצות מחברים ובררו על אמינותו. בדיקת רקע יכולה להעלות נורות אדומות מצד אחד, או לאשר לכם שמדובר בבעל מקצוע שאתם יכולים לבטוח בו.

בדקו את תחום ההתמחות של המנעולן

לדלתות שונות ישנם מנעולים שונים, וכל סוג מנעול הוא עולם ומלואו. חשוב לבדוק שלמנעולן ישנה התמחות בסוג המנעול שיש בדלת שלכם – בין אם הוא בעל התמחות יחידה ומתאימה ובין אם הוא בעל התמחויות רבות.

השוו מחירים בפתח תקווה

השוק מלא בבעלי מקצוע לא ישרים שעלולים לנצל את התמימות שלכם וחוסר היכרות עם המחירים הנהוגים בשוק עבור שירותי מנעולנות. מסיבה זו חשוב לבדוק מחירים עם כמה בעלי מקצוע בעיר בפתח תקווה ולחפש באינטרנט מחירים נפוצים לשירות אותו אתם צריכים וכך למנוע מצב בו מנעולן יגבה מכם מחיר מופקע על השירות.

זמני הגעה של מנעולן בפתח תקווה

אם המנעולן שאתם שוקלים לשכור מספק שירות 24/7 בעיר שלכם זהו יתרון מהותי. בעיקר כשמדובר בפריצת המנעול כדי שתכנסו לבית, קריטי שהמנעולן יוכל להגיב לקריאה שלכם ולהגיע כמה שיותר מהר.
מסיבה זו מומלץ לחפש מנעולן שעובד 24/7 ושלא ייקח לו יותר מחצי שעה להגיע כדי שלא "תתקעו" מחוץ לבית הרבה זמן.

מיקום

חשוב לוודא כי המנעולן שלכם מספק שירות במקום המגורים שלכם. מסיבה זו כדאי תמיד לחפש ברשת מנעולן בצירוף המיקום אליו אתם צריכים להגיע.
למשל אם אתם גרים בפתח תקווה
חפשו בגוגל "מנעולן בפתח תקווה"

איזה שירותים מנעולנים מספקים?

חשוב לדעת איזה שירות אתם צריכים, והאם המנעולן מספק שירות זה. להלן השירותים החשובים אותם מספקים מנעולנים מקצועיים:

שכפול מפתחות הוא תמיד דבר חשוב – בין אם מדובר בשכפול מפתח לרכב או לדירה. בסופו של דבר מפתח הוא חפץ קטן בעל פוטנציאל גבוה להיאבד ולעיתים להישבר, ולכן חשוב שיהיה גיבוי. אם אבד לכם המפתח ואין לכם מפתח ספייר, עלויות שחזור המפתח יקרות לעין ערוך משכפול המפתח.

צילינדר הוא החלק שמפעיל את המנגנון לנעילה ופתיחה של הדלת. ישנם מקרים לא מעטים שנצטרך החלפת צילינדר – למשל, אם הבית נפרץ, המפתח אבד, דיירי הבית התחלפו או שסתם הצילינדר התיישן.

לפעמים זקוקים למנעולן באופן מיידי – למשל, כשננעלים מחוץ לרכב או לבית וחייבים להיכנס במהירות. מסיבה זו חשוב תמיד לשמור על קשר עם מנעולן שעובד 24/7 ומסוגל להגיע למקום במהירות האפשרית.

אם אתם בעלי עסקים בפתח תקווה, אתם וודאי יודעים כמה חשוב לשמור על בטיחות מקסימלית בעסק שלכם ושמי שיקבע את הגישה אליו יהיה אתם ולא אף אחד אחר. מסיבה זו חשוב לשכור מנעולן איכותי שידאג לפתרונות נעילת העסק בצורה האיכותית והנוחה ביותר.

מנעולנות בעיר בפתח תקווה

אם אתם גרים בפתח תקווה וסביבתה וזקוקים לשירותי מנעולנות, חברת סופר מנעולן עומדת לשירותכם. החברה שמה את הביטחון האישי שלכם בראש סדר העדיפויות ומספקת שירותי מנעולנות באופן מיידי ומקצועי ביותר. שירותי סופר מנעולן כוללים אחריות מלאה עבור כל שירות ותיקון שמבוצע עבורכם, וכל זאת תמיד בחיוך ואדיבות. סופר מנעולן מספקים את כל שירותי המנעולנות הרלוונטיים, וזמינים לקריאה שלכם בזמני הגעה מהירים במיוחד של 10 עד 30 דקות.
מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.