שרות 24/7

שרות 24/7 

פורץ מנעולים בשבת – סופר מנעולן

לשתף זה לאהוב ❤

נעילת דלת או תקלה במנעול היא משהו שאנחנו אף פעם לא רוצים שיקרה לנו, אולם הוא בהחלט יכול להתרחש. במידה והדלת שלכם ננעלה בשבת או בחג, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה שכן אין הרבה מנעולנים שמוכנים לעבוד בימים הללו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על סופר מנעולן, מנעולן שיוכל לבוא לפתוח לכם את הדלת לא משנה מתי תזמינו אותו.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

הזמנת מנעולן

כאשר אנחנו תקועים מחוץ לדלת וזקוקים לשירות של מנעולן עבור פריצה, חשוב שנדע מראש את מי אנחנו הולכים להזמין. הקפידו לבחור במנעולן אמין שיעשה עבורכם עבודה טובה, ולצורך זה כדאי שיהיה לכם בראש מנעולן למקרה הצורך. 

זמנים בעיתיים

הבעיה מתחילה כאשר אנחנו זקוקים להזמנה של מנעולן בזמנים שבהם לא כולם עובדים. בדרך כלל בימי עבודה לא אמורה להיות לכם בעיה, ורוב המנעולנים יגיעו אליכם גם בשעות מאוחרות. הבעיה הגדולה היא בשבתות וחגים שבהם לא מעט מנעולנים פשוט לא עובדים. לצורך זה יש לכם את סופר מנעולן שיוכל להגיע אליכם גם אם מדובר על שבת או חג.

מחיר

  1. מחיר של פריצת מנעול נקבע בעיקר לפי שלושה גורמים. הגורם הראשון הוא כמובן המקום שבו אתם נמצאים, כאשר ככל שאתם גרים במקום רחוק יותר או כזה שההגעה אליו קשה, אזי המחיר יהיה גבוה יותר. 
  1. הגורם השני הוא כמובן השעה או הזמן שבה הזמנתם את הפורץ. עבור פריצה בשעות הלילה או בשבתות וחגים המחיר שאותו תשלמו יהיה גבוה יותר, לאור העובדה שמדובר על זמנים שלא מקובל לעבוד בהם. אמנם פורצים רגילים לעבוד גם בשעות הללו, ועדיין, המחיר עבור העבודה יהיה גבוה יותר.
  1. הגורם השלישי הוא מורכבות הפריצה. כיום, קיימים הרבה מאוד סוגים של מנעולים ודלתות וכמובן שהפריצה לאחד אינה דומה לפריצה לשני. ככל שהמנעול שלכם מסובך יותר לפריצה כך המחיר עבור הפריצה יהיה גבוה יותר. 

סופר מנעולן

סופר מנעולן הוא מנעולן מקצועי שמתמחה בפריצה של כל סוגי הדלתות. השירות של סופר מנעולן הוא שירות מקצועי ומהיר, ותוך זמן קצר מהרגע שסופר מנעולן יגיע אליכם הדלת שלכם כבר תהיה פתוחה. בנוסף, סופר מנעולן מאפשר לכם לקבל שירות גם בשבתות, דבר שאין הרבה מנעולים שמציעים לכם. אז אם אתם תקועים מחוץ לדלת, כל מה שאתם צריכים זה פשוט להזמין שירות מנעולן מהיר מאיתנו. 

לסיכום

אירוע של נעילת דלת יכול לפגוש אותנו בכל זמן, לרבות בשבתות וחגי ישראל. במצבים הללו אתם חייבים למצוא ולשמור אצלכם נייד של מנעולן שיוכל להגיע אליכם, על מנת לתת לכם מענה כמה שיותר מהר. סופר מנעולן מאפשר לכם לקבל שירות בכל זמן, כולל שבתות, ומציע לכם להנות משירות פריצה מקצועי, כזה שתוך זמן קצר יוכל לפתוח לכם את הדלת. אז אם אתם צריכים פורץ מנעולים בשבת, יש לכם אחד.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.