שרות 24/7

שרות 24/7 

למה כדאי להזמין מנעולן מוסמך

לשתף זה לאהוב ❤
שכפול מפתח לרכב

עם התפתחות הטכנולוגיה וסרטוני ה-DIY (Do It Yourself – עשה זאת בעצמך), יותר ויותר אנשים מעדיפים לספק לעצמם שירותים שונים ולהיעזר בגוגל או יוטיוב כדי לפתור בעיה. אמנם, בכל זאת יש תחומים מסוימים בהם עדיף להיעזר בגורם מקצועי.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

על איכות לא מתפשרים

מנעולן מכיר סוגי מנעולים ודלתות בעל ניסיון בתחום. הסיכוי שהשירות שהוא ייתן יהיה מהיר ואיכותי גבוה יותר מהסיכוי שתצליחו להתמודד עם חידת פתיחת דלת ביתכם. לקיחת בעל מקצוע תבטיח לכם איכות גבוהה של ביצוע. בואו, הבחור עושה את זה למחייתו ויש לו אינטרס גדול יותר משלכם שהשירות שתקבלו יהיה הטוב ביותר, במטרה לקבל לקוחות מרוצים שעשויים להמליץ עליו לחברים.

על טעויות משלמים

משפט כואב, אך נכון. אכן צפייה בסרטון ביוטיוב המסביר כיצד לפרוץ לדלת עשוי להיות אינפורמטיבי. אמנם, יכול להיות מקרה בו במקום לטפל בבעיה, תחמירו אותה ובסופו של דבר תוציאו יותר כסף משהייתם מוציאים אם הייתם לוקחים בעל מקצוע מלכתחילה.

זמן שווה כסף

כל פעולה חדשה דורשת זמן לימוד. אפילו, אם בתרחיש הכי טוב, אתם פורצים מלידה ונולדתם עם כשרון לפתיחת מנעולים – עדיין תצטרכו להתחיל לחפש באינטרנט מה צריך לקנות כדי לפרוץ מנעול, ללכת לרכוש את זה ואז לנסות בעצמכם לפתוח את הדלת. כל הזמן של לנסות לפתוח את הדלת בעצמכם עשוי לקחת לכם יותר זמן מאשר להזמין פורץ מנעולים הביתה, שיכול להגיע ולפתור את הבעיה תוך שעה.

עלויות

המחירים של החלפת מנעול משתנים לפי מצב המנעול. למשל, פריצה ללא החלפת צילינדר תעלה בין 250-300 ₪. מחיר פריצה הכוללת החלפת צילינדר תלויים בסוג הצילינדר ועשויים לנוע בין 500-700 ₪. אם "מגן צילינדר" מותקן בדלת הכניסה העבודה תיקח יותר זמן ולכן תהיה יותר יקרה ותוסיף לעלות 150-200 ₪.

המלצה אחרונה

לפני שהמנעולן מתחיל במלאכה, מומלץ לברר מולו האם אפשרי לפרוץ את הדלת בשיטת "דגדוג" במקום בקידוח. שיטה מתוחכמת זו מאפשרת פריצת הדלת מבלי לפגוע בצילינדר ובכך חסכתם לעצמכם עלות של החלפת צילינדר חדש. במידה ולא, וודאו כי המנעולן מביא לכם צילינדר חדש עם תעודת אחריות, כך שאם מתקלקל תוכלו להחליף עם עלות פחותה בחלק מהמקרים. ועוד דבר קטן: מנעולן איכותי ירצה לוודא כי אתם אכן בעלי הדירה ויבקש מכם אמצעי מזהה או הוכחה שאתם דיירי הבית.

שלא נזכה לתענוג

בין אם אתם עדיין מעדיפים לפרוץ בעצמכם או מזמינים מנעולן – דלת שלא נפתחת זה כאב ראש. כדי להקדים תרופה למכה, הנה מספר פעולות שיעזרו לשמר את הדלת והמנעול שלכם: שכפלו מפתחות במקום מקצועי בלבד:

  • אל תשמנו את דלת הכניסה עם שמן בישול
  • אל תסובבו את מפתח הכניסה בכוח אם אתם מתקשים לסובב (הדבר עשוי לשבור את המפתח
  • להשאיר חלקים ממנו במנעול ועשויים להרוס את מנגנון הנעילה).

    וכפי שכתבתי, שלא נזכה לתענוג.
לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.