שרות 24/7

שרות 24/7 

מנעולן בראשון לציון 24 שעות – איזה שירותים הוא יכול לספק לנו?

לשתף זה לאהוב ❤

מנעולן בראשון לציון 24 שעות יכול לספק לנו מגוון רחב מאוד של שירותים כולל:

  • שכפול מפתחות לרכב
  • פריצה של מנעולי רכב
  • תיקון צילינדר של דלתות
  • פריצת דלתות של הבית או של העסק שלנו
  • התקנת צילינדר חדש או מנעול חדש לדלתות
  • שכפול מפתחות של הבית או של העסק שלנו
  • פריצה של כספות

היתרון של כלל השירותים האלו שאנחנו יכולים לקבל ממנעולן מקצועי הוא שהוא זמין עבורנו 24 שעות ביממה, להעניק לנו שירות. הידיעה שבמצבי חירום שונים, יש לנו איש מקצוע אמין לפנות אליו היא מרגיעה מאוד.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

באילו מצבים בחיים מנעולן יכול לסייע לנו?

אנחנו יכולים להרגיש מאוד בנוח להזמין את השירותים של מנעולן מקצועי ואמין שיש לו תעודת יושר. מנעולן אמין יכול לסייע לנו במגוון מצבי חיים – החל ממצב בו נשברו לנו המפתחות של הרכב ועד מצב בו איבדנו את המפתחות לבית שלנו. חשוב לא להסס להזמין את השירות של איש מקצוע זה, כאשר עולה באמת צורך לכך.

מתי ניתן להזמין את השירות של מנעולן בראשון לציון 24 שעות?

בכל מצב שקשור למנעולים או דלתות שאנחנו לא יודעים איך להתמודד או לתקן אותו לבד. לעיתים החיים יכולים להפתיע אותנו לרעה ובדיוק כאשר זה הכי פחות יתאים – יכול להתרחש מצב חירום. מצבי חירום בהם יישברו לנו מפתחות הרכב או בהם נצטרך להחליף את המנעולים בבית כי הוא נפרץ – יכולים לקרות בבוקר או ביום שבת ולמעשה בכל שעה משעות היום. היתרון של מנעולן שעובד 24 שעות (לרוב הוא יעבוד כל הזמן חוץ מאשר במועדים יוצאי דופן כמו יום כיפור למשל), הוא הזמינות שלו והידע המקצועי שלו.

אילו תכונות חשוב שיהיו למנעולן מקצועי שאנחנו שוכרים את השירות שלו?

כאשר אנחנו שוכרים מנעולן מקצועי חשוב שיהיו לו מספר תכונות מקצועיות (ואישיות). התכונה המקצועית הכי חשובה של כל מנעולן היא שתהיה לו תעודת יושר מהמשטרה. תעודת יושר מהמשטרה היא אישור למעשה שלאדם המחזיק אותה אין עבר פלילי או תיק פתוח במשטרה. תעודה זו מעידה על האמינות של המנעולן. תכונות נוספות שרצוי שיהיו לו הן מקצועיות, אדיבות וגם מומחיות בכל מה שקשור לפריצה והתקנה של מנעולים.

האם כל מנעולן יודע לשכפל מפתחות לרכב?

ברוב כלי הרכב היום יש למפתחות הרכב גם קודן. למעשה, לא כל מנעולן יודע לבצע שכפול מפתחות רכב עם קודן. שכפול מפתחות קודן לרכב דורש הכשרה וציוד מיוחדים שלא לכל המנעולנים יש. כאשר אנחנו רוצים לשכפל את מפתחות הרכב שלנו ואת הקודן שלהם – חשוב לברר עם המנעולן שאנחנו שוכרים האם הוא יודע לבצע את המשימה הזאת או לא. בירור זה מראש, יכול לחסוך לנו הרבה זמן וגם הרבה אי נעימות.

בסופו של דבר, זה מרגיע מאוד לדעת שיש איש מקצוע שיכול להיות זמין עבורנו 24 שעות ביממה לאורך כל השנה (למעט מקרים יוצאי דופן). הרי, אנחנו לא יכולים לדעת מראש מתי נזדקק לשירותים שלו. כאשר אנחנו שוכרים מנעולן חשוב שנרגיש בנוח בחברתו וחשוב שנדע בוודאות שיש לו תעודת יושר. עוד חשוב לוודא לפני שהמנעולן מגיע לשטח להעניק לנו סיוע שהוא באמת בעל ההכשרה המתאימה לסייע לנו ושיש לו את הידע והכלים המקצועיים לעשות זאת.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.