שרות 24/7

שרות 24/7 

ניתוק קודן לרכב בראשון לציון

לשתף זה לאהוב ❤
ישנם מספר מצבים בהם אנחנו צריכים לבצע ניתוק קודן לרכב בין אם אנחנו מעוניינים בכך ובין אם יש אילוץ. באופן כללי, גם אם אתם חייבים לנתק את קודן הרכב שלכם ההמלצה שלנו היא לדאוג באופן מיידי לקודן אחר וזאת משום שרכב ללא קודן הוא רכב עם הגנה הרבה פחות טובה ויותר מכך – רכב ללא ביטוח.  מתי נרצה לנתק את הקודן וכמה זה צפוי לעלות בראשון לציון?

מתי נצטרך לבצע ניתוק קודן לרכב בראשון לציון?

ישנם מספר מצבים בהם נרצה או נאלץ לנתק את קודן הרכב:

1. הקודן התקלקל

כאשר הקודן מתקלקל אין שום יכולת להתניע את הרכב, ועד שהקודן לא ינותק לא תוכלו לעשות איתו דבר.

2. שכחתם את הקוד

במידה ושכחתם את הקוד לקודן יתכן ותוכלו לברר אותו דרך החברה, אך בחברות מסוימות או קודנים מסוימים לא ניתן לעשות זאת ואז תאלצו לנתק את קודן הרכב.

3. גישה נוחה יותר לרכב

יש לא מעט המעוניינים לנתק את קודן הרכב משיקולי נוחות. אמנם לוקח כמה שניות בלבד להקליד את הקוד, אך עבור חלקנו מדובר בחלק מייגע ומעצבן לעשות כל פעם מחדש. נדגיש כאן כי אנחנו בהחלט לא ממליצים לנתק את הקודן משיקולי נוחות וכי אתם עלולים לסבול מזה בהמשך.

4. מניעת תקלות

קודן טוב ואיכותי לא אמור לעשות יותר מדי תקלות, אך כמו כל מוצר גם קודנים לא חיים לנצח וככל שהזמן עובר כך עלולות לצוץ תקלות והלחיצות הופכות לקשות יותר ויותר. אם אתם שמים לב שכל לחיצה על הקודן היא מאבק, ההמלצה שלנו היא לנתק את הקודן ולהחליף לקודן חדש וזאת כדי שלא תתקעו מחוץ לרכב כשהוא יתקלקל לחלוטין.

חשיבות הקודן ברכב?

כאמור, ההמלצה שלנו היא שגם אם אתם נאלצים לבצע ניתוק קודן לרכב שלכם יש לדאוג לקודן חדש בהקדם משתי סיבות עיקריות:

2. אבטחה

רכב ללא קודן הוא רכב שרמת האבטחה שלו ירודה משמעותית. קודן אמנם לא מונע לחלוטין את גניבת הרכב, אך מעכב אותה משמעותית כך שהסיכויים שיגנבו לכם את הרכב יורדים.

2. ביטוח

אמנם לא כל חברות הביטוח מחייבות התקנת קודן שכן זה גם תלוי באיזה עיר אתם גרים, יש לבדוק מול חברת הביטוח האם בראשון לציון תצטרכו להתקין קודן. אך יש לא מעט שכן ואם בכל זאת בחרתם לנתק את הקודן ולא להחליף לקודן חדש וודאו שאין לכך השלכות משמעותיות מבחינת חברת הביטוח.

כמה עולה ניתוק קודן לרכב בראשון לציון?

עלות ניתוק קודן לרכב נעה בין 150 ל-700 ש"ח בממוצע, כאשר המחיר תלוי במספר הניתוקים שיש לבצע, מיקומם ומורכבותם. לא תמיד תוכלו לדעת בעצמכם כמה ניתוקים צריך, ואם לא אתם התקנתם את הקודן רק טכנאי יוכל לספק לכם אינפורמציה זו.

אלו הם המחירים המקובלים בשוק:

סוג העבודה מחיר
ניתוק קודן עם ניתוק אחד 150-350 ש"ח
ניתוק קודן עם מספר ניתוקים 300-450 ש"ח
ניתוק קודן עם כספת 500-700 ש"ח
התקנת קודן חדש 250-600 ש"ח

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!






 

 

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.