שרות 24/7

שרות 24/7 

מנעול טביעת אצבע מחיר + מידע

לשתף זה לאהוב ❤

התקנת מנעול הנפתח אך ורק באמצעות טביעת אצבע היא אמצעי מיגון מעולה למי שמעוניין במיגון נרחב יותר. יחד עם זאת, מחיר של מנעול טביעת אצבע נע בהתאם לגודל המנעול הרצוי. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם את המידע בנושא. מוזמנים להמשיך איתנו.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מה זה מנעול טביעת אצבע?

כמו שכבר הבנתם, מנעול טביעת אצבע נפתח באמצעות טביעת אצבע של המוגדרים במנעול. לפני השימוש יהיה צורך בהגדרת טביעת אצבע למנעול הקיים וכך בכל הצמדת אצבע למנעול, הנעילה תשתחרר מבלי צורך בסיבוב מפתח. 

לא ניתן לזייף טביעת אצבע של מישהו אחר ולכן אמצעי מיגון זה נחשב ליעיל במיוחד. הרבה אנשים קוראים למנעול כזה "מנעול ביומטרי" או לחילופין "מנעול חכם". גם אם לא הכרתם את המנעול הזה, כדאי שתכירו אותו. מדובר במנעול נפוץ ומוביל.

איך מנעול טביעת אצבע עובד?

המנעול מותקן על דלת המבנה, בכל הצמדת אצבע המערכת קורא את הנתונים. במקרה בו היא מזהה את טביעת האצבע היא מאפשרת פתיחה של המנעול, אך כל עוד והיא לא מזהה כניסה, היא לא תאפשר כניסה. למנעול כזה קיימים יתרונות רבים.

למה מומלץ להתקין מנעול טביעת אצבע?

מנעול ביומטרי מומלץ מכמה סיבות:

  • אין צורך במפתח זמין. האצבע מספיקה והיא לא הולכת לאיבוד בשום מצב שהוא…
  • קל לפתוח מנעול כזה, מצמידים את האצבע והנעילה משתחררת. אין צורך לחפש את המפתח בחושך, למצוא את חור המנעול ולסובב…
  • קיימת בקרה על הנכנסים למבנה. בצורה כזו אין דאגה על מפתח שמגיע לידיים הלא נכונות. נתתם הרשאה לבעל מקצוע להיכנס לביתכם? רק הוא יוכל להיכנס ולא אף אחד אחר. הוא לא יוכל להעביר את המפתח לגורם נוסף…
  • לא ניתן להיכנס ללא זיהוי. כך אתם שולטים על פרטיות המבנה שלכם ונהנים מאבטחה מוגברת.
  • קל להתקין מנעול כזה. 

למרות זאת, חשוב לדעת כי כמו כל דבר בחיים, גם למנעול טביעת אצבע מחיר, החיסרון העיקרי שלו הוא המחיר הלא זול שלו. 

מה חשוב לדעת על מנעול טביעת אצבע מחיר?

מחיר התקנת מנעול טביעת אצבע נעה בין 1500 ₪ ל- 2,900 ₪. טווח המחירים משתנה בהתאם לסוג הדלת עליה מתקינים את המנעול וסוג המנעול החכם. 

על התקנת מנעול טביעת אצבע בדלתות מולטילוק המחיר יהיה נמוך יותר במרבית המקרים מאשר התקנת מנעול כזה בדלתות אחרות כמו דלת רב בריח או פלדלת. גובה המחיר הנגבה עשוי להשתנות בהתאם לאביזרים הנלווים שאתם רוצים לשלב.

לסיכום

ראינו כי מנעול טביעת אצבע הוא מנעול בעל יתרונות רבים ולא פלא למה אנשים מעדיפים דווקא אותו. יחד עם זאת, מחיר מנעול טביעת אצבע הוא לא זול וכאן בכתבה סיכמנו את המחירים הממוצעים להתקנת מנעול טביעת אצבע. חשוב לזכור כי טווח המחירים משתנה בהתאם לסוג הדלת וסוג המנעול. בהצלחה.  

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.