שרות 24/7

שרות 24/7 

מידע בנושא מנעול חכם

לשתף זה לאהוב ❤
כל המידע על מנעול חכם לדלת

מגמת המעבר לבתים חכמים נמצאת בעיצומה וזה בא לידי ביטוי גם באבטחת הבית. לאחרונה ניתן לראות בעוד ועוד בתים מנעולים חכמים וההתעניינות בתחום רק גוברת.

מהי הבשורה והשדרוג שמביא לחיינו המנעול החכם, מהם היתרונות והחסרונות בהתקנתו וכמה זה צפוי לעלות לכם? סיכמנו עבורכם את המידע הרלוונטי במדריך קצר.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

נתחיל מהתחלה: מה זה מנעול חכם?

מנעול חכם הוא למעשה קטגוריה כוללת למנעולים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת לנעילה ופתיחה של הדלת. זה יכול לבוא לידי ביטוי בקודן אלקטרוני, שבב, טביעת אצבע, פתיחה באמצעות אפליקציה, פתיחה באמצעות שלט בלוטות' או כמו ברוב המקרים שילוב של מספר טכנולוגיות.

המנעול החכם גם כן מפקח על הגישה לבית ושולח התראות לטלפון הנייד במידה והוא מזהה אירועים חריגים כגון ניסיון פריצה. בכך המנעול מהווה חלק אינהרנטי בבית החכם.

יתרונות התקנת מנעול חכם

למנעול חכם יש שורה ארוכה של יתרונות:

פיקוח על הכניסה:

המשוכללים שבמנעולים החכמים כוללים אפשרויות לפיקוח על הנכנסים והיוצאים מהבית. זה מאפשר להגדיר שעות בהן ניתן להיכנס ולצאת מהבית ואף לקבוע עם בעל מקצוע שאמור להגיע אליהם הביתה (נניח טכנאי) שהמנעול החכם יאפשר לו להיכנס, ולנו לפקח מרחוק ולראות מי אכן נכנס לבית.

נוחות:

השימוש במנעול חכם הוא פשוט נוח. כבר אין צורך לשאת עלינו כל הזמן את המפתחות ולדאוג אם איבדנו אותם, או להיאבק עם המנעול כשקשה קצת לסובב את המפתח בו. עם מנעול חכם אנחנו לא צריכים לדאוג שניתקע מחוץ לבית כי אין מפתח – יש אפשרויות כניסה מתקדמות.

נעילת דלת אוטומטית:

מכירים את זה שאתם יוצאים מהבית, נכנסים לרכב, מתחילים קצת לנסוע ופתאום לא מצליחים לזכור אם נעלתם את הדלת או לא? עם מנעול חכם אפשר להגדיר נעילת דלת אוטומטית כך שזה לא משנה אם זכרתם לנעול – אין שום צורך בכך.

תפעול ושליטה מרחוק:

במנעול חכם ניתן לשלוט גם מהצד השני של העולם. כך למשל אם טסתם לחו"ל וביקשתם מחברה להשקות את העציצים, אין צורך להשאיר לה מפתח מתחת לעציץ ולהסתכן שמישהו יגנוב אותו: ניתן לשלוט במנעול מכל מקום ולהכניס אותה.

בחרו טכנולוגיות לנוחיותכם

במידה ובחרתם להתקין מנעול חכם זכרו כי בדרך כלל מנעול לא משלב את כל הטכנולוגיות האפשריות. חשוב לבחור את הטכנולוגיה שתהיה הנוחה והאפקטיבית ביותר עבורכם ועבור בני ביתכם. כך למשל, אם לחלק מדיירי הבית אין סמרטפון (למשל ילדים) כנראה שזה לא יהיה הכי חכם להתקין מנעול שמאפשר להיכנס רק עם אפליקציה.

לחילופין, אם האפשרות היחידה היא טביעת אצבע אתם מאבדים את האפשרות להכניס אנשים מרחוק. התייעצו עם המנעולן על הטכנולוגיות השימושיות והמתאימות למצבכם.

כמה זה צפוי לעלות לנו?

ישנם מגוון סוגי מנעולים חכמים, והמחיר משתנה בין מותג למותג ובהתאם לעדכניות המנעול. ברוב המקרים, מחיר מנעול חכם נע בין 1,200 ל-3,500 ש"ח כולל התקנה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.