שרות 24/7

שרות 24/7 

מנעול חכם לדלת רב בריח + מחירים

לשתף זה לאהוב ❤

באמצעות מנעול חכם לדלת רב בריח ניתן להיכנס למבנה ללא סיבוב המפתח. מנעול כזה עושה שימוש בבינה מלאכותית ופועל באופן חכם לזיהוי האדם הנכנס. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם מידע על מנעול חכם לדלת רב בריח. בהמשך ציינו את המחירים המקובלים על מנעולים מהסוג הזה. מוזמנים להמשיך איתנו.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה זה מנעול חכם?

מנעול חכם הוא מנעול הפועל באמצעות טביעת אצבע. המנעול מותקן על דלת החדר, וכך רק מי שטביעת האצבע שלו הוגדרה כמורשית כניסה, יוכל להיכנס ולפתוח את המנעול. ללא זיהוי, המערכת לא תאפשר כניסה. באמצעות מנעול חכם לדלת רב בריח ניתן לפתוח את המנעול גם באמצעות מפתח פיזי, במקרה בו אתם מעוניינים בכך.

קיימים סוגים שונים של מנעולים חכמים. סוג הדלת עליה מותן המנעול יחד משפיע על מחיר המנעול. ניתן להתקין מנעול חכם על דלת מולטילוק ועל דלת רב בריח או פלדלת. מנעול חכם על דלת מולטילוק לא מאפשרת שילוב של מפתח פיזי, לעומת מנעול חכם לדלת רב בריח באמצעותה ניתן לשלב מפתח מכאני בנוסף או במקום מנעול החכם הסורק את טביעת האצבע. 

למה מנעול חכם לדלת רב בריח הוא מבוקש?

מנעול חכם לדלת רב בריח הוא אמצעי דיגיטלי שלא ניתן לעשות בו שימוש בשבת באמצעות סריקה דיגיטלית. שומרי שבת מעדיפים לשלב מפתח מכאני ולהשתמש בו בשבתות וחגים. יחד עם זאת, למנעול חכם לדלת רב בריח יתרונות רבים כמו כל מנעול חכם.

  • מיגון גבוה יותר בשל השליטה על מאגר טביעות האצבע המאפשרות כניסה.
  • ניתן לפתוח את הדלת באמצעות אפליקציה מהנייד.
  • קל וידידותי לפתוח את המנעול, אין צורך בחיפוש אחר מפתח מכאני.
  • קל להתקין מנעול כזה.
  • ניתן לשלב אותו יחד עם מפתח ולהעלות את רמת המיגון הקיימת.

יחד עם זאת, מחיר מנעול חכם לדלת רב בריח הוא יקר משמעותי ת ביחס למחיר מנעול מכאני רגיל.

כמה עולה מנעול חכם לדלת רב בריח?

מחיר מנעול חכם נע בין 1,500 ₪ ל-2,900 ₪. אך מחיר התקנת מנעול המתאים לדלת רב בריח יהיה גבוה יותר והמחיר יתחיל ב-1,800 ובתמורה לכך בעל המנעול יקבל שירות התקנת מנעול חכם יחד עם מפתחות מכאניים נוספים כבקשתו. על כל תוספת שהוא יהיה מעוניין להוסיף כמו אינטרקום, קודן ועוד, הוא יאלץ להוסיף תוספת תשלום. בסופו של דבר, ניתן להגיע בקלות למחיר של 3,000 ₪ ומעלה.

לסיכום

מנעול חכם לדלת רב בריח מאפשר כניסה באמצעות טביעת אצביע לצד כניסה באמצעות מפתח. קיימים יתרונות רבים כמו שסיכמנו כאן להתקנת מנעול כזה דווקא. עם כל זאת, חשוב להיעזר במנעולן מורשה לפני התקנת מנעול יקר כל כך. יש מקרים בהם קיימים פתרונות נעילה ממגנים ומאבטחים גם ללא צורך בתשלום מחיר יקר במיוחד. 

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.