שרות 24/7

שרות 24/7 

מנעול חכם טביעת אצבע מומלץ – 3 פרמטרים שיש לבדוק

לשתף זה לאהוב ❤

העולם שלנו מלא בחידושים והמצאות בכל תחום, כל דגם של רכב שיוצר מכיל בתוכו כמות שינויים מכובדת לעומת הדגם הקודם שיצא רק לפני שנה, כך גם ברפואה, בטלפון הנייד ועוד, אז למה לא לפגוש את הטכנולוגיה במקום הכי בסיסי, אצלנו בבית? למה לא לתת לטכנולוגיה להשתלט גם על דלת הכניסה שלנו? המנעולים החכמים כבר לגמרי כאן והם מאפשרים מגוון רחב מאד של פתרונות מדהימים שישפרו גם את איכות החיים וגם את הביטחון האישי. מנעול טביעת אצבע, הוא חוד החנית של הטכנולוגיה הזאת.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מהו מנעול חכם?

מנעול חכם הוא מנעול שאינו זקוק למפתח בכדי לפתוח את הבית כפי שהינו מורגלים מאז ומעולם. המנעול החכם הוא למעשה מנגנון טכנולוגי אשר מייתר את הצורך במפתח. השוק מספק מגוון פתרונות לרעיון המנעול החכם והוא משתלב בצורה סינרגית עם עיקרון הבית החכם שהולך ומשתלט על חיינו, המנעולים החכמים פועלים בעזרת טכנולוגיה שבה המנעולים יכולים להיות מופעלים מרחוק או באמצעות זיהוי ביומטרי כגון זיהוי רשתית או טביעת אצבע. המנעול החכם מעניק שקט ויכולת שליטה בכל מה שקשור לנכנסים לבית. מרבית המנעולים יתנו אפשרות של יותר מפתרון אחד, כלומר תיתכן אפשרות גם לזיהוי טביעת אצבע וגם באמצעות קודן. וכל אחד יוכל להיעזר בטכנולוגיה הנוחה לו.

3 פרמטרים שיש לבדוק

המנעול החכם מורכב ממספר רבדים של מחשבה ואפשרויות עיצוב ואפשרויות שימוש. המנעולים עצמם מורכבים מכמות רכיבים גדולה, ומעניקים אפשרויות רבות לרוכשים אותן. אם זאת המערכות הללו כיום עדיין לא זולות וחשוב להקפיד על בדיקה של מספר פרמטרים עיקריים בבואנו לרכוש מערכת כזאת עבור הבית שלנו. 

  1. זהות המתקין ואיכות המערכת. המערכת כאמור עולה סכום מכובד. כמו בכל תחום, גם בתחום הספציפי הזה יש מגוון רחב של אפשרויות ושל נותני שירות. אולם חשוב ביותר להקפיד לבחור את המתקין המתאים והאמין וכן את המערכת המתאימה עבורכם. כיום חלק נכבד מהמערכות הללו הן מתוצרת ישראל אולם זה שלעצמו לא מבטיח איכות. כמו שלא תירצו להתפשר על הרכב שתיקנו או על הטלפון הנייד החדש, כדאי לקחת המלצות ולבצע פעולות רק עם מתקינים מורשים של החברות.
  2. גיבוי. המערכות של המנעול החכם הן בסופו של דבר מערכות שניזונות מאינפורמציה שאנחנו מעבירים להם, בין אם הקוד שנבחר לפתיחת הדלת או טביעות האצבע של כלל בני המשפחה. לכן חשוב מאד לבצע גיבוי לכלל הנתונים במקרה של תקלה לא צפויה.
  3. סוג הדלת. דבר חשוב ביותר לפני שמתחילים את תהליך החלפת המנעול למנעול חכם, לבדוק האם הדלת, הכניסה והסביבה בביתכם יכולה להכיל מנעול חכם. לרוב אין בעיה, אבל לא כל דלת תתאים.

מנגנון המנעול החכם הוא עוד מדרגה בדרך להפוך את חיינו לנוחים יותר, לכן כדאי ורצוי להתקדם לכיוונו, אולם חשוב להקפיד על הפרמטרים לבחירת המנעול בכדי להנות ממנו. והכי חשוב, העולם מתקדם, אל תישארו מאחור.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.