שרות 24/7

שרות 24/7 

תיקון דלת ממ"ד – בעיה גדולה עם פתרון קטן

לשתף זה לאהוב ❤

חדר הממ"ד משמש לרוב כחדר משחקים או כחדר עבודה. תקלה בדלת זו עשויה להפוך את הממ"ד ללא תקין ובכך, לפחות בטיחותי. בין אם אנו גרים בדרום, בצפון או במרכז – במדינה כמו שלנו, חשוב לשמור על תקינות האבטחה בביתנו ובפרט של דלתות הממ"ד.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מראה, מראה שעל הקיר – מי הדלת הכי מתאימה בעיר

ישנם סוגים רבים ושונים של חברות של דלתות, ביניהם: פלדלת, סטנלי מאאן ועוד. אם בתיקון דלת עסקינן, רצוי להשתמש בחברה שכבר התקינה את הדלת ולרוב הלוגו שלה מופיע על הדלת. תפקידה של דלת ממ"ד הוא למנוע הדף של פצצה ולאטום מפני חדירת גזים (בעזרת הגומי מסביב לדלת). לכן, עלינו לשים את רוב המשקל בבחירת דלת על ביטחון ועל עוסק אשר מורשה להתקין אותה.

מי אני ומה שמי

למעשה, דלת ממ"ד היא גוש ברזל אחיד, אשר נפתח כלפי חוץ. לרוב, ישנם שני סוגים של דלתות המותאמות לממ"ד: הדלתות החדשות והדלתות הישנות, כאשר הישנות קשות (ולכן יקרות) יותר לתיקון. הסיבות לכך, הן בין היתר המשקל הכבד שלה הדלתות, נוסף על הצירים אשר מקובעים לדלת. דבר זה עשוי להקשות על החלפה וגם על הוצאה של הדלת מהמקום.

קיצורים, שיפוצים ושיפצורים

ישנן מגוון סיבות לתקן דלתות ממ"ד. אחת למשל, היא הוספת פרקט בחדר הממ"ד. במקרה זה, עולה הצורך לקצר את הדלת, על מנת שתתאים לגובה הרצפה החדש. חשוב לציין, כי במקרה זה הממ"ד לא יהיה חסין לדליפת גזים בשל הסרת הגומי מהחלק התחתון של הדלת. בנוסף, יש החלפה של ידית, הדבקה של גומי (בשל תקנות מחמירות אירוע זה יהיה נדיר, אך עדיין עשוי לקרות) ואף כיוון הדלת (לפעמים הדלתות הישנות משפשפות את הרצפה כאשר נפתחות ונסגרות).

כמה אני עולה

כאמור, תיקון דלת ממ"ד כבדה יקר יותר מתיקון דלת ממ"ד חדשה. החדשות המשמחות הן שהפער בין החדשה לישנה לא יעלה בדרך כלל על חמישים שקלים. מחירי תיקון דלת נעים בין 200-400 ₪ , תלוי בסוג התיקון. יוצא דופן הוא קיצור דלת, אשר מחיריו נעים בין 450-600 ₪ , בהתאם לסוג הדלת (ישנה או חדשה).

למה להיעזר באיש מקצוע

בגדול, ישנן שתי סיבות בגינן עלינו להיעזר בבעל מקצוע הן: ראשונה, הדלתות כוללות מגוון רב של אביזרים (לכל דלת מנעול, צילינדר, ידית וגודל שונה) – ובעל מקצוע ידע להבחין בבעיה בצורה המיטבית. סיבה נוספת היא וידוא תקינות הדלת, ובכך הבטחת מיגון מיטבי לנו ולסובבים אותנו. אמנם אנו לא מתמצאים ברזי המנגנונים הפנימיים של הדלתות, אבל למזלנו יש אנשים שזו פרנסתם ויותר ממוכנים להירתם ולסייע לכל שאלה או בעיה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.