שרות 24/7

שרות 24/7 

תיקון דלתות פנים – 4 דברים שחשוב לדעת

לשתף זה לאהוב ❤

גם דלתות פנים עלולות להישבר ולקרטע. כדי לבצע תיקון דלתות פנים נדרשת מיומנות מיוחדת. סופר מנעולן גאה להוביל במומחיותו בביצוע עבודה זו. כאן ריכזנו עבורכם מידע שחשוב לדעת לפני תיקון דלתות פנים. תנו למומחים להכיר לכם את הנושא.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

מתי צריך תיקון דלתות פנים?

דלתות פנים יכולות להחזיק זמן רב. אך אין מנוס ממקרים בהם יש צורך בתיקון הדלת. זה יכול להיות בגלל מפתח שנתקע בחור המנעול, צילינדר שנשבר, מפתח שהלך לאיבוד או אפילו שבר בשלד הדלת. יש מקרים בהם נצטרך לערוך תיקון קל בגוף הדלת, יש פעמים בהם המנעול הוא יהיה הבעייתי ויצטרכו לתקן או להחליף אותו ויש פעמים בהם לא יהיה מנוס מהחלפת דלת הפנים הקיימת.

מה גורם לצורך בתיקון דלתות?

קיימות מגוון בעיות העלולות להוביל להרס של דלתות פנים. זה יכול להיות הצפת מים בדירה, ניקוי לא נכון של הדלתות, טריקת דלתות מאסיבית באופן יומיומי המוביל לשחיקה ועוד. לפעמים הצורך לתקן דלת פנים עולה כבר לאחר ההתקנה, כשרואים שההתקנה בוצעה בצורה לא מקצועית מספיק. 

מה חשוב לדעת על דלתות פנים?

בבחירת דלתות פנים, כדי למנוע את הצורך בתיקון דלתות בהמשך, חשוב כבר בעת הבחירה להקפיד על מספר דברים.

1. בחירת דלתות פנים איכותיות

כדי למנוע מצב בו איכות חומר הגלם ממנו הדלת מיוצרת היא לא איכותית, כבר בעת הבחירה חשוב לשים על כך את הדעת. הרבה פונים אלינו בבקשה לתיקון דלתות פנים כשדלתות הפנים שלהם עשויות מחומרי גלם לא איכותי ובמרבית המקרים הללו, אנו ממליצים להחליף את הדלתות.

2. המחיר הוא לא הקובע

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לשלם מחיר יקר על משהו שהוא יכול להשיג שמחיר נמוך יותר. אך חשוב לא להתבלבל ולא להתפשר על רכישת דלת פנים מיצרן לא מוכר. אין לכם סיבה לרכוש דלת פנים זולה ולהזמין לאחר תקופה שירות תיקון דלתות פנים… חישבו על כך מראש.

3. לא מוותרים על מתקין מקצועי

לא כל אחד יודע להתקין דלתות פנים בצורה מקצועית. בחרו מתקין מוסמך שהחברה תיתן לכם אחריות גם לאחר ההתקנה על כשלים אפשריים. אין סיבה לשלם על שירות תיקון דלתות פנים כאשר התקנה יעילה ומקצועית הייתה מונעת את הבלאי שהתרחש.

4. מבררים על אופן הניקוי המומלץ

לא כל דלת פנים היא נגד מים ולא כל ניקיון יתאים אף לדלתות נגד מים. ברכישת דלתות פנים בררו את אופן הניקוי המומלץ לניקוי דלתות. הדלתות של היום מיוצרות מחומרים טובים ואיכותיים. אך למרות זאת, חשוב לוודא כבר בעת הרכישה את אופן הניקיון המומלץ. 

לסיכום

תיקון דלתות פנים הוא נצרך ומבוקש לשיפור איכות הדיירים בבית. יחד עם זאת, כאן סיכמנו נקודות שיכולות למנוע את הצורך בתיקון דלתות. מומלץ לחשוב על הכל כבר בעת רכישת הדלתות. 

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.