שרות 24/7

שרות 24/7 

כמה עולה מנעולן בראשון לציון? התשובות במאמר הבא

לשתף זה לאהוב ❤

כמעט כל אדם בחייו נתקל בצורך להזמנת מנעולן. זה יכול להיות מכל כך הרבה סיבות שקשה לעלות על הדעת בחיי היום יום, שהסיבה הנפוצה שבהן היא שהמנעול נתקע. במידה ואתם גרים בראשון לציון, חשוב שתדעו כמה עולה מנעולן בראשון לציון, זאת על מנת שתדעו כמה תצטרכו לשלם בשעת הצורך ותהיו מוכנים לכך.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

פריצת הדלת

הסיבה הנפוצה ביותר לקריאה למנעולן היא כשהדלת נתקעת. בדרך כלל, הדלת שנתקעת היא דלת הבית. הסיבה לכך יכולה להיות מפתח שנתקע במנעול, או בעיה במנגנון הדלת. כל הסיבות הללו מחייבות מנעולן מקצועי ואמין שיטפל בהן ומעלות את השאלה כמה עולה מנעולן בראשון לציון. אם הבעיה היא פשוטה ביסודה, פריצת המנעול תעלה לכם בסביבות 250 שקלים. אולם היא מורכבת פריצת המנעול יכולה להגיע גם ל- 1000 שקלים או יותר.

החלפת ידית רב בריח

הדלתות הנפוצות ביותר כיום הן דלתות רב בריח. לעיתים, יש צורך של החלפת ידית הרב בריח. יש שתי אפשרויות להחלפת הידית. האפשרות הראשונה היא החלפת הידית בלבד. אם מחליפים את הידית בלבד התשובה לשאלה כמה עולה מנעולן בראשון לציון היא בסביבות ה- 200 שקלים. אם המנעולן יביא את הידית המחיר יעלה בסביבות ה- 300 שקלים.

האופציה השנייה היא החלפת הידית והפרזול. אם התשלום הוא על החלפה בלבד המחיר הוא 400 שקלים. הבאת כל החלקים להרכבה תייקר את המחיר לכ- 500 שקלים. השאלה איזו אופציה עדיפה היא כמובן בהתאם לתקציב שלכם, האופציה של הפרזול יוצרת תוצאה יותר אסתטית ונעימה לעין.

פריצת כספת

פריצת כספת היא לא בהכרח פריצה של מנעול מפתח רגיל. לכספות רבות יש קוד והן עובדות על טכנולוגיה מורכבת. על כן, השאלה כמה עולה מנעולן בראשון לציון לצורך פתיחת הכספת בהחלט משתנה בהתאם לסוג הכספת. אם המחיר יכול לנוע בין 150 שקלים לבין 1000 שקלים.

פריצת מנעול רכב

אנשים רבים שוכחים את המפתח בתוך הרכב או לחילופין מתקלקל להם השלט של הרכב וצריכים פורץ מנעולים טוב. פריצת מנעול רכב נעה בין 220 שקלים לבין 490 שקלים, הכל תלוי בהתאם לבעל המקצוע. לא אמור להיות הבדל משמעותי בין המחיר של פריצת רכב רגיל לבין המחיר של פריצת רכב יוקרה.

החשיבות של מנעולן אמין

חשוב שתבחרו מנעולן אמין, אחד ששמעתם עליו המלצות מחברים או מהאינטרנט ואתם יודעים שהוא יעשה את העבודה כמו שצריך. אתם לא רוצים להזדקק לשירותי מנעולן נוסף ועל כן החשיבות של בחירת מנעולן אמין.

לסיכום, השאלה כמה עולה מנעולן בראשון לציון משתנה מאד, זאת בהתאם לעבודה שצריך לבצע המנעולן ובהתאם לסוג המנעול אותו הוא פורץ תחת תת הקטגוריה בה הוא מטפל. חשוב מאוד לשים את הדגש על בחירת מנעולן אמין שיודע לעשות עבודתו כמו שצריך.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.