שרות 24/7

שרות 24/7 

שכפול מפתחות לרכב – עשה ואל תעשה

לשתף זה לאהוב ❤
שכפול מפתח לרכב

קניתם רכב. מזל טוב!! רגע אחרי סגירת ביטוח ונסיעת החניכה הראשונה, תעשו לעצמכם טובה ולכו לשכפל מפתח חלופי. אתם תודו לי אחר כך.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

למה לי?

שאלה מצוינת. למה ללכת, להוציא כסף, לבזבז זמן כשיש לכם כבר מפתח? התשובה לכך היא מאוד פשוטה. אם חלילה קורה מצב בו איבדתם את המפתח לרכב או שגנבו אותו, אתם צריכים לשנות את המנעול של הרכב ועלולים להוציא עד פי 3 על ההחלפה.

רגע לפני שפונים למנעולן – אולי יש משהו שתוכלו לעשות

במידה והשלט הרחוק של האוטו לא עובד, ייתכן והבעיה היא בבטרייה. במקרה זה, מומלץ להחליף את הבטריה ולבדוק אם השלט עובד. פעולה פשוטה זו יכולה לחסוך לכם זמן, כסף וכאב ראש.

סוגי מפתחות

ישנם מספר סוגים של מפתחות, ביניהם: מפתח ברזל רגיל שנועל ופותח את האוטו, מפתח עם שלט רחוק, מפתח אוטומטי שבמידה והוא נמצא ברכב המנוע יכול להידלק מבלי להכניס את המפתח ועוד. לכל מפתח יש שכפול וקידוד משלו. חשוב לדעת את סוגי המפתחות, על מנת להיות בקיאים באיזה שכפול יעשה לכם המנעולן.

לא כל המפתחות ניתנים לשכפול בארץ

ישנם מספר סוגי רכבים משנים מסוימות, אשר לא ניתן לשכפל את המפתחות לרכב שלהם בארץ. כמו למשל מכוניות מסוג פולקסווגן או סקודה של שנים 2017-2018. במקרה זה, יש צורך לבצע הזמנה מהחברה עצמה, הממוקמת בגרמניה. הדבר עשוי לקחת זמן ממושך, מכאן החשיבות בשמירת מפתח רזרבי והצורך בווידוא כי אכן אתם לוקחים אותו בעת רכישת הרכב.

שכפול מפתח ברזל

מפתח הברזל ה"קלאסי". השכפול במקרה זה מתבצע באמצעות העתקת התצורה החרוטה על הברזל והעתקה למפתח החדש באמצעות חריטת הצורה המדוייקת בעזרת מכונה. בכמעט כל המפתחות יש "אמבולייזר", בלעדיו המפתח לא יניע את המנוע. אמנם ברוב המכוניות יש מכשיר זה, אבל מומלץ לוודא שאכן הוא ישנו באוטו.

קידוד לאמבולייזר

כאמור, האמבולייזר הינו אמצעי בטיחות אשר תפקידו להגן מפני גניבות. כיצד פועל? האימבולייזר נמצא על הסוויץ' (המקום בו מכניסים את המפתח במטרה להתניע את הרכב) וכאשר מכניסים את המפתח, האימבולייזר שולח סיגנל (אות), לאחר מכן המפתח מחזיר אות לאימבולייזר, שמאשר ומאפשר את התנעת הרכב.

הפתעות קטנות

אצל חלק מהמפתחות החכמים (אשר לא מצריכים לחיצה על כפתור או סיבוב מנעול בסוויץ' בשביל לפתוח את האוטו, אלא רק נוכחותם באוטו מאפשרת התנעה), חבוי מפתח קטן. מפתח זה משמש כמפתח חירום ומאפשר לפתוח את הדלת. רצוי ומומלץ לזכור זאת במידה ותצטרכו אותו. כמו כן, היות והוא מפתח ברזל רגיל, מומלץ גם אותו לשכפל – ליתר בטחון.

עלויות

כשם שיש מנעד רחב של סוגי מכוניות, כמו מנעד העלויות הכרוכות בקנייתן – כך גם בשכפול המפתחות של כל סוג רכב. לדוגמא, ישנן מכוניות מסוג פיאט, יונדאי וקיה לעומת מזראטי, בוגאטי ומרצדס. העלויות נעות בין 250 שקלים ועד כמה אלפי שקלים, תלוי בסוג הרכב.

ידע הוא כוח

מומלץ להגיע עם ידע בידיכם לפני פנייה לשכפול מפתח לרכב, כדי לדעת איזה שאלות לשאול, מה לוודא וכמובן מה העלויות הכרוכות בהוצאה. חשוב לזכור כי שלא שיתקלקל בדרך כלל יתקלקל בשנית. הפערים בעלויות בין תיקון מפתחות לשכפולו לא משמעותיות, מה גם שזו עשויה להיות הוצאה יותר כלכלית לטווח הארוך. רגע לפני שאתם עוברים לפייסבוק, וואטסאפ או אינסטגרם – תוודאו שיש בידיכם מפתח רזרבי ואתם יודעים היכן הוא נמצא.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
דוגמאות של שכפול מפתחות ללקוחות מרוצים של סופר מנעולן
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.

שכפול מפתח לרכב
להצעת מחיר לשכפול מפתח לרכב השאירו פרטים: