שרות 24/7

שרות 24/7 

קידוד מפתח לרכב

לשתף זה לאהוב ❤

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר שאלות מצד בעלי רכבים בישראל בכל הנוגע להליך של קידוד מפתח לרכב. יש מי שתוהים מה זה בכלל אומר? בזמן שאחרים, שכבר יודעים מה המשמעות, תוהים על המטרה של ההליך. ריכזנו עבורכם את כל הפרטים החשובים בנושא, כך שאם אתם רוצים לדעת את כל הפרטים החשובים בנוגע להליך של קידוד מפתחות לרכב, אתם רק צריכים לקרוא את השורות הבאות:

לקבלת שירות מסופר מנעולן לקידוד מפתח לרכב השאירו פרטים עכשיו!

מה זה אומר קידוד מפתח לרכב?

קידוד מפתחות לרכב זה בעצם לדאוג שרק המפתחות שנמצאים אצלכם יוכלו להניע את הרכב שלכם. כלומר, שום מפתח אחר או אלתור מתוחכם כלשהו לא יוכל לפתוח את הרכב. כך שגם אם יפרצו לכם את הרכב וינסו להניע אותו בדרכים שונות – הדבר לא יתאפשר. לא תהיה יכולת להניע את הרכב ללא המפתח שנמצא אצלכם בלבד.

מה המטרה של הליך זה?

המטרה של קידוד המפתח היא בעצם להפחית את הסיכוי שהרכב שלכם ייגנב. הרי אם לא ביצעתם קידוד למפתח, ויקרה מצב שבו יפרצו לכם לרכב, ניתן יהיה להניע אותו באמצעות וריאציות שונות ומתוחכמות (ותסמכו על הפורצים שיש להם רעיונות מגוונים ביותר בכל הנוגע לפריצת רכבים) בקלות.

כולם צריכים לבצע את ההליך?

ממש לא, כל אחד יכול לבחור אם הוא רוצה לקודד את המפתח של הרכב שלו או לא. יש המלצה לבצע קידוד מפתח לרכב פשוט כי הפורצים לא ירצו להתעסק בכלל עם הרכב שלכם. הם הרי יודעים שמדובר בפרוצדורה ארוכה בהרבה לעומת רכב שלא עבר קידוד של המפתחות. 

חשוב שתדעו מראש שההחלטה לבצע קידוד שכזה תלוי אך ורק בכם. אתם כמובן יכולים להחליט להשאיר את המפתח שלכם כפי שהוא, אך תצטרכו לשאת בתוצאות במידה ויפרצו לכם לרכב ויגנבו אותו.
שימו לב! זה לא משנה אם מדובר ברכב חדש או ישן, קידוד של הרכב עשוי לסייע לכם ולהפחית מכם לחץ משמעותי.

מה העלות לקידוד שלט לרכבים?

  • קידוד בלבד ₪250 עד ₪350
  • מפתח בלבד (ללא שלט) ₪250 עד ₪350
  • עם שלט (כולל הקידוד) ₪500 עד ₪1500

השאירו את העבודה בידיים של מקצוענים

אם היום שלכם התחיל לא כל כך טוב וננעלתם מחוץ לרכבכם, חסכו מעצמכם את הניסון לפריצת הרכב או הסיכון בגרימת נזק והשאירו את העבודה למומחים. הזמינו את שירותיו של פורץ רכבים של סופר מנעולן שהינו בעל ניסיון וותק, שיסייע לכם בעת הצרה, יפרוץ את הרכב במספר דקות בלבד וללא נזקים לרכבכם.

לסיכום:

ניתן לומר בעצם שהליך של קידוד מפתח לרכב נתון לבחירתכם. במידה ותבחרו לבצע אותו, תוכלו להיות בטוחים שהפחתתם באופן משמעותי את הסיכוי לכך שהרכב שלכם ייפרץ וייגנב.

סופר מנעולן – קידוד מפתחות לכל סוגי הרכבים

סופר מנעולן מספקת שירות מהיר ותגובה זריזה לכל קריאה לעזרה, אנו מקודדים מפתחות לרכבים 24/7 כולל שבתות וחגים, כי ישנה חשיבות רבה לזמינות בעת מצוקה. זמן התגובה של סופר מנעולן הוא בין 15 דקות לחצי שעה בלבד. החברה מעניקה שירות אדיב, אמין, בדגש על מקצועי ומספק את השירותים בתעריפים אטרקטיביים. החברה מספקת שירות מנעולן 24/7, פריצת רכבים, שכפול מפתחות, וכן קידוד שלטים.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.