שרות 24/7

שרות 24/7 

פורץ רכבים מחיר

לשתף זה לאהוב ❤

פורץ רכבים הוא מי שרכש את המיומנות לפתוח רכב נעול, וזאת בצורה חוקית ומוסדרת באישור של משטרת ישראל. לשכירת שירותיו של פורץ רכבים מחיר אשר עשוי להשתנות בהתאם לאופי הקושי שבפתיחת הרכב והדחיפות בפריצת הרכב באופן שיאפשר שימוש מיידי בו. בשל הצורך לשמור על מנגנוני הרכב, מוטב להפקיד את מלאכת הפריצה לרכב בידי פורץ מיומן ומנוסה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

פריצת הרכב באמצעות פתיחת הדלת

בחלק מן הרכבים, ישנו מנגנון אשר גורם לנעילת הדלת אף במקרה שבו מפתחות הרכב נמצאים בתוכו. רבים הם המקרים שבהם בעלי רכבים שוכחים את מפתחות הרכב בתוך הרכב הנעול ואין בידיהם לעשות שימוש ברכב בשל היעדרו של מפתח חילופי.

במקרה שכזה, באפשרות בעלי רכבים שנותרו מחוץ לרכבם הנעול, להזמין פורץ רכבים על מנת שיפתח את הרכב על ידי פתיחת אחת מדלתותיו. על פתיחת דלת הרכב להיעשות באמצעות מכשור ייעודי, וזאת על מנת שהליך הפריצה לא יגרום נזק למנגנון הנעילה של הרכב ולא ישרוט את חלון הזכוכית. לשירותי פורץ רכבים מחיר הנגזר ממורכבות מנגנון פתיחת הדלת.

פריצת תא המטען של הרכב

לא אחת עשוי להתרחש מצב שבו מנגנון הנעילה של הרכב נפגם עד כדי כך, שגם שימוש במפתח הרכב אינו מסייע בפתיחתו. מקרים מעין אלו נפוצים יותר ביחס לנעילת תא המטען, היות שברכבים רבים פתיחת תא המטען נעשית מתוך הרכב וללא פתח ייעודי למפתח בתא המטען עצמו.

במקרה של נעילת תא המטען, ניתן להזמין פורץ רכבים אשר יפרוץ אותו באמצעות מכשור מיוחד. לשירותי פורץ רכבים מחיר המושפע בין היתר ממידת המורכבות של מנגנון הנעילה של תא המטען של הרכב.

עלות פריצה לרכב

טווח עלות של שירות פורץ רכבים נע בין 250 שקלים ל 500 שקלים.

ישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על שירותיו של פורץ רכבים מחיר. לצד הפרמטרים הנובעים ממידת המורכבות של מנגנון הנעילה של הרכב, היות שהשתכללות הרכבים לאורך השנים כוללת גם השתכללות של מנגנוני הנעילה, מושפע המחיר ממידת הדחיפות בהגעת הפורץ למקום הרכב והשלב ביום בו מבוקשת פעולת הפריצה. מטבע הדברים, פריצת רכב בלילה תהיה יקרה יותר.

הצורך בהיכרות עם מגוון מנגנוני נעילה

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של רכבים, כאשר כל יצרנית רכבים דואגת לשנות ולחדש את מנגנוני הנעילה של הרכב משנה לשנה. מסיבה זו, יש צורך בפורץ רכבים בעל היכרות עמוקה עם מגוון מנגנוני הנעילה המצויים במגוון הדגמים השונים, אשר מצוי במעקב מתמיד אחר החידושים והפיתוחים בתחום פריצת המנעולים.

פורץ רכבים מקצועי – לפתוח את הרכב מבלי לגרום נזק

המטרה העיקרית עבור בעל רכב אשר זקוק לפורץ רכבים, היא לפתוח את רכבו מבלי לגרום לו נזק שיצריך הוצאות נלוות להליך הפריצה. בשל השוני בין מנגנוני הנעילה של מגוון הרכבים המצויים כיום על הכביש, רצוי להסתייע בפורץ רכבים בעל מיומנות וניסיון בפריצת המגוון רחב של רכבים ומנגנוני נעילה.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!
מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.