שרות 24/7

שרות 24/7 

פורץ רכבים בהרצליה

לשתף זה לאהוב ❤
לא פעם אנו יכולים למצוא את עצמנו מחוץ לרכב בהרצליה שהוא נעול. חוסר תשומת לב של שנייה, יכולה להוביל לאובדן המפתח או השלט של הרכב, ואותנו, להינעל מחוץ לרכבנו כאשר המפתחות בתוכו. ייתכן שהדבר נובע משכחה של מפתחות בשקית הקניות, נעילה מרכזית של הרכב או אף נעילת הרכב על ידי אחד הילדים הקטנים, שלא היה מודע לפעולה כלל, ויכולה להביא לרגעי פאניקה ממשיים. תנו לנו לספר לכם, שהדבר די שכיח והפתרון לו – פשוט. על פורץ רכבים כבר שמעתם?
לקבלת שירות מסופר מנעולן לפריצת הרכב בהרצליה השאירו פרטים עכשיו!

כיצד מתבצעת פריצת הרכב בהרצליה?

לרוב, תהליך פריצת הרכב הוא תהליך קצר ואינו מסובך כלל. למעשה, לרוב מדובר בשימוש בשני כלים בלבד, הם כרית ניפוח ומוט ברזל ייעודי לפריצה. 

תחילה, מכניסים את כרית הניפוח בין שתי דלתות הרכב, או בין הקצה העליון של הדלת, המצוי בין הדלת הקדמית לגגו של הרכב. לאחר מיקום הכרית, מנפחים אותה עד להיווצרות רווח. דרך הרווח שנוצר, ישחיל הפורץ לפנים הרכב את מוט הברזל, ובשמו השני, מוט משיכה, ובאמצעותו נשחרר את כפתור הנעילה הנמצא בדלת. 

לעיתים, כאשר מדובר בפריצת רכב לו נעילה כפולה, ובשמה המקצועי נעילת וואקום, לא ניתן לפרוץ את הרכב בדרך הרגילה, שכן לרכבים בעלי נעילה זו ניתן לפרוץ רק דרך המנעול. לרוב מדובר ברכבים מתוצרת גרמנית, בהם מרצדס, סקודה, פולקסווגן ועוד.

פורץ רכבים בהרצליה יפרוץ את הרכב הננעל במספר דקות אחדות וללא גרימת נזק לרכב.

אל תנסו את זה בבית

בעת המקרה רבים מנסים לפרוץ את רכבם בעצמם, אך ממספר סיבות אנו ממליצים להימנע מכך. 

ראשית, לרובנו אין ניסיון בפריצת רכבים, ובעת הניסיון אנו יכולים לגרום נזק יקר לרכב. שנית, חלקנו מעוניינים לרכוש את הכלים המקצועיים לפריצת רכב. בעבור אלו נציין כי עלות הכלים עולה משמעותית על עלות הזמנת פורץ רכבים. 

במידה ואכן רכשתם את הציוד, לרוב תרצו אותו זמין, והיכן תשימו אותו אם לא בתא המטען? אם הרכב ננעל, כך גם תא המטען. בשל כך, לא תוכלו להגיע לציוד אותו רכשתם ובלאו הכי תצטרכו סיוע של פורץ רכבים. 

שירות נוסף אותו חברת סופר מנעולן מספקת, מלבד שירותי פריצת רכבים, הוא שירות שכפול מפתחות לרכב, קידוד מפתחות ושכפול וקידוד שלטים. סיפוק שירות זה, נעשה בעזרת מכשור מתקדם, הנותן מענה בעת הצרה. מנעולן רכב מספק את שירות שכפול המפתח בשטח בעת הקריאה, כך שמעבר לטיפול בבעיה, תזכו להחזיק במפתח חדש למקרים עתידיים. 

איך תימנעו מהזמנת פורץ רכבים: המציל – מפתח רזרבי

במצבים בהם מפתחות הרכב אובדים או נגנבים , ישנה חשיבות רבה להימצאות מפתח נוסף. רבים נוטים לדאוג לשכפול מפתח רק לאחר שהמפתחות אובדים או נגנבים, או כאשר נהג נוסף מצטרף לנהיגה על הרכב. למעשה, תמיד כדאי להצטייד במפתח רזרבי, גם בהיעדר סיבה נראית לעין. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה כי בהיעדר מפתח נוסף, לא תתאפשר האפשרות לשכפל את המפתחות של הרכב ותזדקקו לשחזור מפתח, הליך מסובך יותר הכרוך בעלויות גבוהות יותר. בשל כך, מומלץ להקדים תרופה למכה.

כיצד מתבצע קידוד ושכפול מפתחות ושלטים בהרצליה?

  • שכפול מפתח הברזל – הנפוץ ביותר. על מנת לשכפל מפתח ברזל, מנעולן הרכב יבצע חיתוך בלהב המפתח באמצעות מכשור מיוחד, החורט את צורת המפתח הישן על המפתח החדש.

  • קידוד אימובילייזר – אימובילייזר הינו אמצעי בטיחות נגד גנבים. למעשה, כאשר אנו מכניסים את המפתחות לסוויץ', האימובילייזר שולח אותות, ועל המפתח להחזיר אות המאשר התאמה, המעניק אישור להנעת הרכב. בעת שכפול מפתח מסוג זה, על המנעולן לקודד את השבב שבמפתח על מנת להשיג התאמה לשבב שברכב. באם לא ישיג זאת, הרכב לא יניע.

  • שכפול שלט לרכב – השיטה היותר נפוצה בשכפול שלטים, הינה העתקת קידודו של השלט שברשותנו לשלט החדש אותו אנו מנפיקים. הנתונים מועברים מהשלט הישן לחדש ובכך נוצר שלט חדש זהה בקידודו הפנימי לקודמו.

  • שכפול מפתח חכם לרכב – ההנעה באמצעות מפתח חכם מתבצעת באמצעות כפתור הקורא את המפתח מרחוק. תהליך שכפול מפתח מסוג זה ארוך ומורכב יותר, ובהתאם לכך, יקר יותר. מנעולן הרכב יתחבר בעזרת מחשב למחשבו של הרכב ובעזרתו יוסיף מפתח לארסנל הקיים. 

מהי העלות לשכפול מפתח בהרצליה?

  • שכפול מפתח לרכב ₪200 עד ₪400
  • שכפול שלט לרכב ₪350 עד ₪1500
  • שכפול שלט חכם לרכב ₪500 עד ₪2500

השאירו את העבודה בידיים של מקצוענים

אם היום שלכם התחיל שחור וננעלתם מחוץ לרכבכם, חסכו מעצמכם את הניסון לפריצת הרכב או הסיכון בגרימת נזק והשאירו את העבודה למומחים. הזמינו את שירותיו של פורץ רכבים של סופר מנעולן שהינו בעל ניסיון וותק, שיסייע לכם בעת הצרה, יפרוץ את הרכב במספר דקות בלבד וללא נזקים לרכבכם.

סופר מנעולן – פורץ רכבים מקצועי ומהיר

סופר מנעולן מספקת שירות מהיר ותגובה זריזה בהרצליה  לכל קריאה לעזרה, מנעולן 24/7 כולל שבתות וחגים, כי ישנה חשיבות רבה לזמינות בעת צרה. זמן התגובה של סופר מנעולן הוא בין 15 דקות לחצי שעה בלבד. החברה מעניקה שירות אדיב, אמין, בדגש על מקצועי ומספק את השירותים בתעריפים אטרקטיביים. החברה מספקת שירות מנעולן 24/7, פריצת רכבים, שכפול וקידוד מפתחות, וכן קידוד שלטים.
מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.