שרות 24/7

שרות 24/7 

מה חשוב לדעת על שכפול שלט לרכב חשמלי

לשתף זה לאהוב ❤

שכפול שלט לרכב חשמלי הינה פעולה שונה משכפול שלט לרכב רגיל. כאן נקבל מידע על ההבדלים ועל הייחודיות של שלט לרכב חשמלי – שלט חכם ואופן השכפול שלו.

המפתח – השלט

יצרני הרכב מספקים עם הרכב מפתח המיועד לסובב את הסוויץ' ולהתניע את המכונית. כיום, מקובל לשלב במפתח מנגנון המהווה שלט משוכלל. תפקיד השלט הוא לנעול ולפתוח את הדלתות ולכן, שכפול מפתח מסוג זה יכלול בתוכו גם את שכפול השלט.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

אופן השכפול

את המנגנון המשוכלל הנמצא בתוך השלט לא ניתן לשכפל באמצעות מחרטה אלא באמצעות פעולה של העתקה וקידוד. כביכול מקודדים שלט שהוכן מראש בהתאמה מלאה לשלט הקיים.

כיום השלטים חכמים ומתקדמים ביותר וכוללים מגוון פונקציות ועל כן שכפול שלט לרכב חשמלי מתבצע באמצעות חיבור מחשב לשקע OBD ברכב. הקידוד וההתאמה מתבצעים דרך מחשב.

שכפול שלט לרכב חשמלי

רכבים מודרניים מצוידים במרכיבים חכמים הבאים לידי ביטוי בתחומים הבאים:

  • התנעה
  • אביזרי בטיחות ושליטה
  • מערכת הדלק

ברכבים אלו משתלב המפתח החכם באופן טבעי ומשפר ומייעל את חווית הנהיגה. מפתח זה מבצע את ההתנעה בצורה שונה, במקום דרך הסוויץ', ההתנעה מתבצעת באמצעות לחצן המזהה את המפתח ממרחק מסוים. שכפול מפתח / שלט זה הינו תהליך מתוחכם שצריך להשתלב עם מחשה הרכב. יש צורך במערכת ממוחשבת שתפקח על השכפול.

מדוע חשוב לבצע שכפול שלט לרכב חשמלי?

חשוב מאוד שיהיה גיבוי למפתחות או שלט הרכב. במקרים רבים רכשו לקוחות רכב מפתח / שלט אחד בלבד והוא אבד או נשבר. עלויות שחזור מפתח לאחר אובדנו עלולות להגיע לפי שניים ויותר ממקרה של שכפול. לכן, מומלץ ביותר להצטייד במפתחות / שלט לרזרבה.

עם שכפול שלט לרכב חשמלי לא מומלץ להמתין למקרי קיצון כמו פריצה, גניבה, אובדן מפתח ודומיהם. תמיד טוב שיש בבית במקום בטוח כמובן, מפתח / שלט נוסף לכל סיטואציה באשר היא. כמו כן שכפול שלט לרכב חשמלי יהיה נחוץ גם כאשר עוד אחד מבני הבית יקבל רישיון נהיגה או יש יותר ממשתמש אחד ברכב. המסקנה היא שכשי עוד מפתח / שלט במקום בטוח, צמיד תהיה אפשרות להתניע את הרכב.

אז מה חשוב לדעת על שכפול שלט לרכב חשמלי?

לסיכום, למדנו כאן ששכפול שלט לרכב חשמלי הינה פעולה שונה משכפול שלט אחר. ראינו את הייחודיות של שלט לרכב חשמלי ואת מורכבות השכפול המצריכה פעולות העתקה וקידוד. כמו כן שמנו לב שהשלט לרכב חשמלי כולל בתוכו מגוון פונקציות ומשתלב במרכיבים החכמים הקיימים ברכב המודרני והבנו את החשיבות לבצע שכפול שלט לרכב חשמלי עוד בעת רכישת הרכב מבלי להמתין למצבי קיצון חמורים שייאלצו לעשות זאת, אלא לעשות זאת מלכתחילה וליהנות מהיתרונות הרבים של שלט / מפתח רזרבי.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.