שרות 24/7

שרות 24/7 

מהו שלט חכם לרכב?

לשתף זה לאהוב ❤

רוב כלי הרכב החדשים כיום מבוססים על פעולות של מערכות טכנולוגיות רבות. אי לכך נוצר צורך לפתרונות מהירים למצבים שונים ומורכבים. לפתרונות אלו חשיבות רבה בדרך לשמירה על בטיחות כלי הרכב בנהיגה. כאן נכיר את אחד הפתרונות החדשים בשוק.

מפתח חכם

מפתח חכם לרכב הומצא על ידי חברת סימנס ב 1995 והוצג לראשונה ע"י חברת מרצדס בשנת 1998. סוג מפתח זה הופך להיות נפוץ יותר ויותר בעשור האחרון, למרות שהטכנולוגיה ממנה הוא שאוב, לא ממש חדשה. בעיקר ניתן למצוא סוג זה של מפתחות בסגמנט של רכבי פרימיום אך לא רק בהם.

לשירות מסופר מנעולן השאירו פרטים עכשיו!

שלט חכם לרכב

שלט חכם לרכב הוא שילוב של המפתח לרכב בשלט – מפתח שלט. מדובר במערכת הפעלה מתוחכמת, היא מאפשרת פתיחה והנעה של כלי הרכב ללא כל שימוש במפתח אלקטרוני או מכאני. ישנם כמה סוגים של מערכת הנעה ללא מפתח, אך באופן כללי הטכנולוגיה דומה אצל כל היצרנים.

השלט החכם לרכב מכיל פונקציית 'קרבה' המופעלת כאשר הנהג מתקרב לרכב. הרכב מזהה את השלט בכיס הנהג ומנטרל את נעילת הדלתות. ישנם רכבים (ניסאן / סוזוקי / קרייזלר) בהם ישנו צורך ללחוץ על מתג הנמצא בדלת הנהג ורק לאחר מכן המנגנון החשמלי יפתח את הדלת. מדובר בצ’יפ מיוחד במפתח המתקשר עם רכיב מסוים הנמצא ברכב, וכך מתאפשרת פתיחה מהירה וקלה וכן הנעה ללא צורך במפתח.

ברוב הרכבים אין צורך כלל להכניס את המפתח – שלט (שלט חכם לרכב) אל תוך תושבת. ההנעה של הרכב מתבצעת על ידי מתג אלקטרוני. מהו? מתג הצתה אלקטרוני הוא מתג עגול המחליף את תנועת הסיבוב של המפתח במתג ההצתה. מתגים אלו מסומנים בכיתובPUSH TO START או ENGINE START STOP. .

יתרונות שלט חכם לרכב

  • פתיחת וסגירת הדלתות מרחוק.
  • הנעה ללא מפתח – ישנם דגמים בהם ניתן להניע את הרב מרחוק.
  • נוחות תפעול – אין צורך בהכנסת מפתח לסוויץ'
  • חיסכון במקום – ברכב עצמו, בזמן הנסיעה ובצרור המפתחות.
  • הפחתת פעולות – הפחתה במספר הפעולות שיש לבצע בתהליך פתיחת, נעילת והתנעת הרכב.
  • התאמה לכל סוגי הרכבים – ניתן להתקין מערכת הנעה חכמה גם ברכב ישן.

חסרונות שלט חכם לרכב

  • קל לאיבוד – יותר קטן ולא מחובר לדברים אחרים כך שקל לאב אותו.
  • מאתגר לפתיחה במקרי אובדן או תקלה.

אז מהו שלט חכם לרכב?

לסיכום, כאן רכשנו אינפורמציה על שלט חכם לרכב. מערכת הפעלה מתוחכמת שמאפשרת פתיחה והנעה של כלי הרכב ללא כל שימוש במפתח אלקטרוני או מכאני. הכרנו את יתרונותיו המקלים משמעותית על תפעול הרכב, נוחות וחיסכון במקום. ומנגד, ראינו מהן נקודות התורפה שלו שצריך לדעת להתמודד איתן כדי ליהנות משאר יתרונותיו. ואנו מאחלים נסיעה נעימה, נוחה ובטוחה.

מה היה לנו במאמר זה
להצעת מחיר מיידית
השאירו פרטים וסופר מנעולן יחזור אליכם בהקדם!
סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.