שרות 24/7

שרות 24/7 

החלפת צילינדר ברמלה

לשתף זה לאהוב ❤
כפי שלא כל הדלתות זהות אלה לאלה, גם הצילינדרים אינם כולם אותו הדבר. אם אתם זקוקים להחלפה של צילינדר לדלת ברמלה חשוב שתכירו את הסוגים השונים וכן מתי באמת חשוב וכדאי לבצע החלפת צילינדר.

תמיד לשירותכם: סופר מנעולן – להגן על מה שחשוב לך.

להצעת מחיר להחלפת צילינדר ברמלה השאירו פרטים עכשיו!

מהו צילינדר

דגם פשוט שמבנהו כולל מעין לשון שהמפתח מסובב. בתוך המנגנון מותקנים זיזים שאחראים על הנעילה או הפתיחה. ככל שישנם יותר פינים בתוך הצילינדר, כך קשה יותר להתגבר על המנגנון ללא מפתח מקורי.

מהם הסוגים השונים של צילינדרים

מנעולנים מקצועיים ממליצים להבדיל בין צילינדרים פשוטים, שיכולים להתקלקל יחסית מהר (וגם יותר קל לפרוץ אותם) לבין דגמים יותר משופרים, יותר עמידים וקשה יותר להתגבר עליהם, כלומר שומרים טוב יותר על הבית.

  • צילינדר מפתח שטוח – בתוך המנגנון פועלים גלגלי שיניים. סוג זה נחשב למשופר מאוד. אלה הצילינדרים המקובלים להתקנה בדלות כניסה רגילות או מיוחדות, עם נעילה של בריחים מרובים (רב בריח, מולטי לוק ומותגים דומים אחרים).
    • צילינדר מפתח שטוח יכול להגיע במידות שונות ועם או בלי כפתור שמתאים לשימוש בבתים שבהם רוצים לאפשר את פתיחת הדלת או נעילה, גם כאשר מבחוץ המפתח נמצא בתוך המנעול.
    • צילינדרים עם כרטיס – סוג זה נמכר עם כרטיס תואם. ללא הכרטיס לא ניתן לבצע שכפול של המפתח. לרוב קיים גם אמצעי למניעת קידוח המנעול, נגד פורצים.

  • טווחי מחירים למפתח שטוח ₪300 עד ₪1200
  • צילינדר מפתח משונן – מיועד למנגנונים יחסית פשוטים, אלה גם צילינדרים שיתאימו לדלתות במידות מיוחדות.
  • טווחי מחירים למפתח משונן ₪150 עד ₪350

הערה חשובה: אין קשר בין סוג הצילינדר שבוחרים לבין סוג הדלת והחומר שממנו היא עשויה. אפילו צילינדרים בסיסיים יכולים להתאים הן לדלתות עץ והן לדלתות פלדה. חלק מהצילינדרים יתאימו גם לדלתות מיוחדות, למשל כאלה שעשויות זכוכית (בעיקר במשרדים, חנויות ועסקים).

מתי נצטרך לבצע החלפת צילינדר ובאילו מקרים

ניתן להצביע על כמה וכמה סיבות לכך שמומלץ או אפילו חייבים להחליף את הצילינדר הישן:

  • התיישנות הצילינדר – לא חייבים לחכות עד שהצילינדר נתקע לגמרי לפני שמחליפים. אם מרגישים שהמפתח מסתובב קשה ולא תמיד הלשונית זזה כמו שצריך, כדאי לבדוק (לא תמיד התקלה היא בצילינדר לפעמים היא יכולה להיות גם במנגנון).
    צילינדרים פשוטים לרוב מתקלקלים לאחר כ-5 או 6 שנים. הטובים יותר יכולים להחזיק מעמד פי 2 או אפילו 3 מזה.

  • אובדן מפתח – אם מפתח הבית הלך לאיבוד, מישהו עלול להיכנס אליכם הביתה ללא רשותכם ואף ללא ידיעתכם. אם חיפשתם ולא מצאתם, הגיע הזמן להחליף.

  • פריצה לבית – מי שחווה פריצה לבית יגלה שהצילינדר בדרך כלל נהרס. אך גם אם הוא נראה תקין, כדאי לתקן את הדלת ולהחליף את הצילינדר.

  • רכישה בית או דירה – אחרי שקניתם בית או דירה מיד שניה, קשה להרגיש ביטחון מלא עם אותו הצילינדר ואותו המפתח. להרגשת ביטחון מספקת – זה הזמן להחליף את הצילינדר. יש הנוהגים כך אפילו כאשר הם נכנסים לדירה חדשה מקבלן. כך אפשר להיות בטוחים שלאף אחד אין עותק של המפתח המתאים לדלת.

  • תחלופת דיירים בבית מושכר – כאשר מתחליפים דיירים בבית מושכר, הדיירים החדשים עשויים לבקש מבעל הבית רשות להחליף את הצילינדר. 

האם אפשר להחליף צילנדר לבד

החלפה של צילינדר זה לא משחק ילדים. אפילו החלפה של אחד מהדגמים הבסיסיים והפשוטים ביותר יכולה להסתבך אם לא יודעים בדיוק מה לעשות. זו הסיבה שמנעולנים עוברים קורס מקצועי ובדרך כלל גם חניכה ותהליך למידה. אם יש לכם ידע טכני נרחב ואתם רוצים לקנות צילינדרים ולנסות ללמוד אותם ואת כל החלקים, תוכלו להקדיש לכך את הזמן. אם חשוב לכם שהעבודה תתבצע ותתבצע היטב, כדאי להזמין בעל מקצוע שמומחה בהחלפת צילינדרים ברמלה. מנעולן שמכיר היטב את כל מנגנוני הנעילה, את כל סוגי הדלתות ואת כל הצילינדרים הקיימים בשוק. 

תשובות לשאלות נפוצות

דלת טרוקה (ובתנאי שלא נעולה), ניתן לפתוח בקלות על ידי מנעולן מקצועי, ללא נזק וללא צורך בהחלפת הצילינדר.

תקלה שבה הדלת לא ננעלת יכול לקרות מכמה סיבות, לדוגמה: תקלה במנגנון / בצילינדר / בריחים של הדלת / כיוון דלת ועוד.
מומלץ להזמין מנעולן בכדי לדעת מה התקלה, הסיבה וכמובן הפתרון הנכון והיעיל ביותר עבורך

בכדי לתגבר אבטחה בדלת הכניסה ניתן לבצע זאת על ידי החלפת צילינדר קיים לצילינדר מתקדם ואיכותי (לדוגמה: MT5 של חברת רב בריח), ובנוסף אני ממליץ להתקין מנעול כספת (ג׳ואל) עליון לדלת הכניסה.
החלפת הצילינדר והתקנת מנעול כספת יתגברו משמעותית את האבטחה של הדלת ואין ספק שירתיעו גורמים לא רצויים להתעסק עם הדלת.

 אבדן של מפתח הוא נושא רגיש מאוד, מומלץ מאוד במקרה של איבוד מפתח או צרור מפתחות, להחליף את הצילינדרים לחדשים בהקדם האפשרי.
במקרה כזה מנעולן יבצע פריצה לצילינדר בכדי לפתוח את הבריחים והדלת.
לאחר הפריצה נדרש להחליף את הצילינדר, יש לוודא שהצילינדר נפתח מאריזה חדשה, מגיע עם 3 – 5 מפתחות, ובצילינדרים מתקדמים גם כרטיס שכפול.
תחילה, חשוב מאוד לא לנסות לחלץ את המפתח ללא כלים מתאימים.
מנעולן מקצועי יגיע עם ציוד מתאים כדי לנסות לחלץ את המפתח בעזרת כלי חילוץ יעודיים.
במידה והמפתח חולץ, ניתן לפתוח את המנעול עם מפתח אחר.
במידה ולא ניתן לחלץ את המפתח, נדרש לפרוץ את הצילינדר ולהחליפו בצילינדר חדש.
מה היה לנו במאמר זה
חלק מעבודות סופר מנעולן - החלפת צילינדר
הצעת מחיר להחלפת צילינדר

סופר מנעולן יספק שירות מקצועי, ובאיכות הגבוהה ביותר!

סופר מנעולן

סופר מנעולן

חברת סופר מנעולן בניהולה של תמיר מספקת פתרונות לכל סוגי המנעולים והדלתות, רכבים וכספות.
השירות כולל אחריות מלאה לכל תיקון ו/או שרות, תוך מתן שרות מקצועי, איכותי ויחס אדיב.